Vandaag hebben Taverno en ik samen voor het eerst een hele ronde Vlietlanden gereden. Voor Malvin was het bekend terrein en Tence zocht regelmatig de kont van Malvin op. We hebben rustig gereden. Stukken rustig gedraafd en gegallopeerd. Het was een rit van bijna tweeënhalf uur. Echt heerlijk! Warm was het wel Het viaduct over de snelweg ging heel goed. Tence was al niet zo kijkerig meer. Onderweg een hoop gezien. Boten, bruggetjes, naaktstrand.... Natuurlijk zijn we weer met de paarden het water in gegaan. Tence was weer met z'n voorbenen flink in het water aan het stampen. Het stukje galop daarna ging dan ook in een rap tempo! Super Marion! het was heel gezellig! Ik hoop dat we vaker deze rit gaan maken.
ja ja af en toe kijken hoe het gaat met oud stalgenoten. vind het altijd leuk om dan te zien hoe het met jullie gaat enzo.
Ik vind het leuk om te zien dat je nu meer paarden geluk hebt Ik heb tence trouwens gezien toen je hem net had. Ik vind het een erg leuk paard om te zien en volgens mij is het een ontzettend knuffel paard
met ons gaat het goed we wonen al een tijdje niet meer in de buurt. (een dik jaar) Een voordeel (nou ja eigenlijk de reden) hiervan is dat ik mijn paardjes nu in de achtertuin heb staan (staat het een en ander in mijn profiel en onderschrift )
maar uh ik verwacht wel meer van die leuke foto's met jou en tence