Gelukkig maar dat het eruit gehaald is!
Beterschap met je paard en ik hoop voor je dat je nog een veulen kan fokken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
paardje2005 schreef:jemig dat is een beste tumor.... wat zal jouw paard blij zijn dat die eruit is.
Gringo_HS13 schreef:paardje2005 schreef:jemig dat is een beste tumor.... wat zal jouw paard blij zijn dat die eruit is.
Ja dat is ze ckers, De tumor was zo groot te grote van een voetbal dat ihij helemaal zat verkleeft aan de lies. Ook was hij zo zwaar dat het begon te hangen aan de baarmoederbanden. Als een paard drachtig is maakt de hormoon iets aan wat de banden oprekt maar Unique maakte geen vrouwlijke hormoon aan Testosteron dus mannelijk hormonen dus die banden begonnen alleen maar aan te spannen. Waardoor ze dus op het laatst helemaal niet meer kon lopen haast. Ze wilden niet eens meer naar het land.
Sjoert schreef:Gringo_HS13, wat een tumor joh
Gelukkig is het allemaal goed gegaan verder!
Onze wolkentanz merrie heeft ook een tumor op haar eierstok. Iets kleiner dan de tumor die hier staat. Aan de merrie merk je helemaal niks tot nu toe.
Zodra het veulen groot genoeg is, zal ze geopereerd worden. Spannend.
runningkawa schreef:zo zeg...wat een verhaal.
Super dat ze nu weer is op geknapt.
En wel "mooi" om te zien hoe duidelijk jij dat in beeld hebt gebracht.
Nanne schreef:Wat een verhaal zeg!! Jeetjemina!
En wat een enorme tumor zeg! Ik werd er eerlijk gezegd een beetje door gefascineerd! Zo iets heb ik bijna nog nooit gezien!
Gelukkig gaat het nu een stuk beter met je paardje, en ik hoop dat ze haar eitjes ook weer goed ontwikkeld zodat je toch nog eens een veulen met haar kan fokken.
Heel veel succes verder en ik hoop dat er niks meer terug komt groeien!
Gringo_HS13 schreef:Nanne schreef:Wat een verhaal zeg!! Jeetjemina!
En wat een enorme tumor zeg! Ik werd er eerlijk gezegd een beetje door gefascineerd! Zo iets heb ik bijna nog nooit gezien!
Gelukkig gaat het nu een stuk beter met je paardje, en ik hoop dat ze haar eitjes ook weer goed ontwikkeld zodat je toch nog eens een veulen met haar kan fokken.
Heel veel succes verder en ik hoop dat er niks meer terug komt groeien!
De DA heeft de linkereitje helemaal weg gehaald want dast was een en ander tumor, haar rechter eitje was maar een paar mm. Als dat eitje de juiste grote weer aanneemt kan ik ooit nog een veulentje met haar fokken. Ik ga van de week terug voor een scane en ze moet idd in de gaten gehouden worden dat de rechter eitje goed groeit en ook geen tumor word want die kans bestaat er idd wel
Sjoert schreef:Gringo_HS13, wat een tumor joh
Gelukkig is het allemaal goed gegaan verder!
Onze wolkentanz merrie heeft ook een tumor op haar eierstok. Iets kleiner dan de tumor die hier staat. Aan de merrie merk je helemaal niks tot nu toe.
Zodra het veulen groot genoeg is, zal ze geopereerd worden. Spannend.