MissVicky schreef:Hartstikke leuk, gefeliciteerd met je aankoop! ik ben zelf twee weken geleden ook wezen kijken bij haar en was gelijk verliefd. Helaas paste ze niet helemaal bij mijn eisen voor mijn toekomstige paardje maar ik vind het een geweldig knap en lief paard en ik wens je veel succes!
Groetjes Iris
Wat leuk!
Jij hebt ook iets leuks op het oog zie ik in je onderschrift, wat is je doel?
Ik ben gewoon recreatieruiter, dus mij maakt het allemaal niet veel uit hoe ze het in de sport gaat doen, mischien ooit eens een wedstrijdje voor de lol maar ik heb geen specifieke wensen, ja lekker met mijn vriendinnen door het bos richting een terrasje in België (15 KM) en weer terug, ik denk dat ze daar straks reuze geschikt voor is, ze is tot nu toe ook erg lief en aanhankelijk, en ze heeft al door dat ik het "appelmeisje" ben, dus als ze me ziet staat ze binnen 1 sec voor me neus
Wandelen aan de hand gaat ook steeds beter, ze vind het terrein nog een beetje spannend, maar er zit een stijgende lijn in!
Ben er echt SUPER blij mee met deze dame!!
Heb vanmiddag gewoon in mijn eentje 2 uur lang op mijn poetskist in de wei naar haar zitten te kijken!! haha!
TROTS

haha, Het chippen ging goed las ik? Had ook niet anders verwacht! Je setje is wel helemaal cool!!! haha 

dus morgen nieuwe ronden en nieuwe kansen