Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Siegje schreef:Ik ben inderdaad ook niet onder de indruk van de foto's zelf. De achtergrond is storend, ze zijn niet scherp, er zijn geen duidelijke composities en op bijvoorbeeld foto 1 missen de oren. Op elke foto is wel iets storends te vinden, en daar hoef je niet zo lang naar te zoeken. Veel oefenen kan geen kwaad. Het is leuk om te zien dat je wel vanalles uitprobeert.
Neemt niet weg dat ik het paardje en het halster erg leuk vind.
edit: ik heb even op je website gekeken, en designen/ontwerpen en websites maken doe je heel erg goed! Goed kleurgevoel. Daar heb je wat mij betreft veel meer talent voor.
Siegje schreef:Eh, op je site staat toch ook fotografie? En je noemt het zelf een fotoshoot. Zo komt het over alsof je jezelf op een voetstuk hebt staan. Sorry hoor, ik geef alleen maar eerlijk commentaar.
Siegje schreef:Ik zeg helemaal nergens dat ik het beter kan. Maar elke leek kan zien dat er op alle foto's wel een storende factor te vinden is. Maar ga vooral door met je eigenwijze, kinderachtige gedrag. Daar kom je er wel mee!
Chan_n schreef:Jeetje de fotograaf voelt zich ook snel aangevallen zeg.. sorry hoor maar viel me op. mensen geven gewoon goedbedoelde adviezen..
Is dat niet falco van manege chardon? leuk diertje he
Hij staat mooi op de foto! en dan halster is zeker heel leuk!
ShirlMilou schreef:Eigenlijk zie ik geen foto's
alleen maar witte plaatjes
ShirlMilou schreef:Oke haha wel jammer:(