Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik hoop dat de DA je kan helpen om d'r iig wat minder pijn te laten lijden en snel je eigen hoefsmid weer bellen!

dit is cker een goeie denk ik want het is een collega van mijn vader
ik weet zijn naam niet.. maar ik weet wel dat hij heel goed is. ik zou idd als ik jou was eerst de dierenarts laten komen.. al lijkt het me duidelijk dat hij kreupel is omdat hij te kort bekapt is. daarna de hoefsmid bellen want hij moet het wel weten en dan moet je maar met hem afspreken of je hem gaat betalen of niet.
Hoeveel moet je aan de hoefsmid betalen? Als ik jou was, zou ik gewoon mijn geld terugvragen (of zeggen dat je niet betaalt, mocht dat nog gedaan moeten worden), want jij betaalt hem tenslotte om te doen waar hij voor gevraagd wordt en dat is ervoor zorgen dat Elin weer netjes op d'r hoeven staat, niet om d'r te laten creperen omdat hij haar te kort bekapt.
Gaat wel goed met haar, met die metacam loopt ze beter
. Mijn inziens kan dit de beste smid een keertje gebeuren.
). Hij komt nou maandag, beetje laat natuurlijk als je bedenkt dat ze afgelopen dinsdag zijn bekapt. Ook staat mijn pony nog steeds op pijnstillers tot woensdag dus die loopt al een stuk beter, nog niet helemaal goed.