gera schreef:Met mijn hete paard is het misschien niet heel handig, maar ik vind het op zich wel interessant. Het is alleen een rotperiode voor me, half augustus tot half september, maar je weet maar nooit...
Is het geen idee het centraal te doen, ik weet niet of bijvoorbeeld de White Socks Stables hun locatie beschikbaar zou kunnen en willen stellen? Esmeralda deed natuurlijk een jaartje of vijf geleden ook mee aan de barrelclinic waar ik toen aan mee deed.
Even een praktische vraag: Moet je paard kunnen wisselen om aan de clinic mee te kunnen doen? In principe is dat natuurlijk wel van belang met barrelracing....
Ik heb Esmeralda al gemaild om te vragen. Ik heb gehoord dat ze een mooie nieuwe lokatie heeft daar dus ik hoop dat ze ja zegt

De meeste barrel racers doen juist training om hun paard niet 'heet' te laten worden. Ook voor barrel racing is het belangrijk om de paarden geconcentreerd te houden dus ik denk dat daar in de clinic ook aandacht word aanbesteed.
Chad is oa gespecaliseerd in Futurity paarden dus wisselen kunnen de meeste jonge paarden nog niet. Dit leren ze spelenderwijs wanneer ze op de barrels komen. Mijn paarden kunnen wel wisselen maar de wissel die ze maken tussen de barrels doen ze natuurlijk en niet op commando
Zoals CC als zei word er vooral veel op techniek en basis geoefend (stap en draf dus) en het niveau aan het paard aangepast en opgebouwd
het is echt super dat er zoveel animo voor is

)