CHIO foto's van o.a. Anky,Imke en Hans Peter

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

suzanne_H

Re: CHIO foto's van o.a. Anky,Imke en Hans Peter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 17:46

Mooie foto's hoor!
x

BokitoZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 09:30

ik hou zowiezo niet van anky en begrijp ook helemaal niet waarom iedereen haar zo leuk vind. ik vind zelf dat het er helemaal niet fijn uit ziet paard heeft steeds oren in zn nek en de stang en trens staat echt op maximaal scherp..

Surface

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 16:04

JumpingQueen schreef:
ik hou zowiezo niet van anky en begrijp ook helemaal niet waarom iedereen haar zo leuk vind. ik vind zelf dat het er helemaal niet fijn uit ziet paard heeft steeds oren in zn nek en de stang en trens staat echt op maximaal scherp..

Ik ook niet..
Ze heeft haar paarden altijd zó ver achter de loodlijn lopen.. (Valt hier opzich nog wel mee, maar die rug.. Scheve mond )
Geeft ook geen ontspannen beeld vind ik..

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 19:35

Wat een gezeik over Anky, zei krijgt het allemaal voor elkaar! Tis maar een moment opname hoor....
Beste stuurlui staan weer is aan wal.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 21:40

casperrr schreef:
Wat een gezeik over Anky, zei krijgt het allemaal voor elkaar! Tis maar een moment opname hoor....

is ook zo Knipoog jury rijdt toch ook niet altijd

maar het is niet de eerste keer dat het opvalt Knipoog
trouwens als je veel oefent, een goed paard hebt (van mamie en papie) kom je al een eind.. wil nog niet zeggen dat het allemaal ontspannen is

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 14:20

casperrr schreef:

Beste stuurlui staan altijd aan wal. Haha!

nee, ik zeg niet dat ze niet kan rijden, in tegen deel. Alleen ben ik niet kapot van haar manier van rijden en ik vind dat er té vaak zo'n foto's genomen worden. Het zijn inderdaad moment opnames en dat kan gebeuren, alleen ze komen imo té vaak voor bij iemand die dat niveau rijd.

En daarbij vind ik Anky niet vooruit gegaan, maar juist terug uit gegaan. Ga maar eens op zoek naar filmpjes/foto's van Anky en bonfire, dat rijden zie ik veel liever en daar is ze er mee gekomen. Haar rijden nu ben ik niet kapot van, maar de jury's waarderen het (helaas) wel.

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 17:51

Ik vind de foto`s van Hans Peter echt verschrikkelijk, Niet ten opzichte van de fotograaf hoor, maar men wat loopt dat paard kort Nagelbijten / Gniffelen Anky`s stang slaat aardig door idd, maar toch vind ik salli minder opgekropt lopen dan Nadine. Maar ach zal wel en kwestie van smaak zijn Bloos

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 18:21

ik denk niet dat zulke holle rug en zo een enorm doorgeslagen stang een kwestie van smaak kunnen zijn Bloos maar dat zal dan wel weer aan mij liggen Bloos

Nadine is inderdaad behoorlijk kort, maar het volledige plaatje oogt toch iets beter imo

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 18:28

Volgens mij hebben ze Salinero een jaar terug door een robot vervangen Nagelbijten / Gniffelen Beest zwiept soms niet eens met een oortje meer. Ik doe het haar niet na haar maar das ook allang mijn doel niet meer...

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 20:43

Paljassofie schreef:
ik denk niet dat zulke holle rug en zo een enorm doorgeslagen stang een kwestie van smaak kunnen zijn Bloos maar dat zal dan wel weer aan mij liggen Bloos

Nadine is inderdaad behoorlijk kort, maar het volledige plaatje oogt toch iets beter imo

Ja dat ligt idd aan jouw, want ik ik bedoel dat Hans Peter zijn paard zo kort oogt, dat dit een kwestie van smaak is Knipoog

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 20:46

poes schreef:
Volgens mij hebben ze Salinero een jaar terug door een robot vervangen Nagelbijten / Gniffelen Beest zwiept soms niet eens met een oortje meer. Ik doe het haar niet na haar maar das ook allang mijn doel niet meer...

Probleem is dat Anky steeds hoger moet scoren om aan de top te blijven. En de top betekend geld, want het paard=geld. En dan is het idd de vraag of je nog wel bij deze top wil horen. Maar dat is ieder zijn keus, het wil ook niet perse zeggen dat iedereen die dan bij deze top rijd, per defenitie over de rug (letterlijk en figuurlijk in dit geval Nagelbijten / Gniffelen ) van het paard verdient.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 00:15

Daar ben ik het wel mee eens. Ik bedoel: werkelijk waar ik doe het haar niet na, wegens niet kunnen, maar ook wegens niet willen. Maar soms zie ik haar een proef rijden en geniet ik wel van het technisch perfecte en soms denk ik alleen maar: waar is het paard gebleven?

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 07:45

Ja en dat ben ik weer met jouw eens Ja Niet alleen de rijstyle van al de ruiters veranderd, maar de hele dressuursport veranderd.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 19:03

Ik vond Anky ook symphatieker rijden met Bonfire,vind Salinero een beetje zo'n pop waarbij het lijkt alsof Sjef van boven aan de touwtjes trekt.Desondanks blijft ze wel presteren en rijden kan ze zeker,dat doe ik haar niet na.

Verder vind ik Nadine ook wat kort in de hals,maar ik denk dat het en spanning is,en een beetje de manier van rijden.

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 19:13

jeetje die anky kan echt niet lachen hé
imke daarintegen met die prijsuitreiking Haha!

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 08:20

Tja je moet mijn kop ook niet zien tijdens een prijsuitrijking Bloos

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 08:34

Mooie foto's. Iemand zei dat Anky met Bonfire beter reed dan met Saliner (even kort samengevat).

Ik vind persoon Salinero geen mooi paard (om het even netjes te zeggen) Bonfire had veeeeeeel meer uitstraling en kon beter lopen. Maar dat is mijn mening

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 08:42

En wat heeft die opmerking met dit fototopic te maken Haha!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 17:51

Mooie foto's!
Ben alleen ook niet zo weg van de getoonde beelden. Rug van Salinero, Nadine die wel héél kort in de hals wordt gereden om van het stangebruik maar niet te spreken.
Nee, ik rijd niet op dit niveau. Hoef, wil en kan ik ook niet eens Lachen Maar als dit een voorbeeld moet zijn? Nagelbijten / Gniffelen

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 10:17

Ik daarentegen zou gelijk zo willen rijden.. Haha! !
Foto's zijn momentopnames. Als het daadwerkelijk zo was zoals bijna iedereen schetst, dan zou ze echt niet meedraaien bij de top, met telkens weer een ander paard. En nee, het is niet allemaal perfect, maar tis wedstrijd.
Denk dat het thuis ontspanner aan toe gaat. Maar goed, van de andere kant weet ik dat niet en boeit me dat niet.
Ik vind haar goed, ze rijdt goed, ze heeft goede paarden en draait niet voor niks telkens bovenin mee.
En lachen tijdens een prijsuitreiking.. ik ben blij als ik mijn paard kan houden, dus ik denk dat ik nog bozer kijk, maar toch ben ik dan blij met mijn prijs!

On topic: mooie foto's Haha! !

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 21:33

Vindt het heel bizar dat ze hun paard niet bij kunnen houden, is opvoeding en rijkunst Clown maar dat terzijde, en bij een prijsuitreiking glimlach je toch Verward

Ik geniet echt niet van zo een foto's, het is niet omdat ze aan de top meedraait Jnien, dat de paarden op een correcte manier getraind worden ( even zoeken op "LDR" en je weet meteen wat ik bedoel Knipoog )

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 21:57

Nuja op zo'n prijsuitreiking zou ik ook helemaal flippen hoor Clown Ik rijd heel graag verfijnde dressuur, maar een galopje met muziek, vreemde paarden erbij, beker in je hand, paard die al weet dat er bij de muziek uitgestrekte draf/flinke galop hoort, joelend publiek... neen dank je Clown

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 22:15

nee maar anky moet het inmiddels regelmatig gedaan hebben met veel publiek,, doe dan nog alsof je blij bent

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 22:25

Ik kan best begrijpen dat Anky het eng vindt. Salinero is er al een keer lelijk uitgepeerd op zo'n moment, zo'n dingen blijven je bij... Anky is een technisch sterke ruiter maar ze geeft zelf toe geen grote durver te zijn... Niet erg toch?

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 22:27

zeker niet erg , kan me zeker voorstellen dat ze angst heeft sindsdien maar het blijven dieren en die doen onverwachte dingen, dat kan nu eenmaal gebeuren. maar ik vind het niet spontaan en tevreden over komen om niet te lachen , het lijkt mij juist fijn en een opluchting ook al ben je gespannen