Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eusebio schreef:Wie heeft het hier over een scherp bit, mijn god, denk je alles gehad te hebben, krijg je dit weer.
Ik zag het al aan je onderschrift...........
Shirley_ schreef:Ik las ook dat zn halshouding heel anders was, dus misschien reed je iets anders?
Eusebio schreef:Trouwens oversized...........uitkijken? Hoezo? Ik ben zeker niet extreem betreft de neusriem,
die zit normaal al losser dan dat de gemiddelde ruiter/amazonene hem heeft zitten.
Steef20 schreef:Weet je wat zielig is... die paarden in argentine of andere 3e wereld landen. Hoe kunnen jullie nou zien of dat paard zn neusriem veeelste strak zit. En weetje beste stuurlui zitten aan wal!!! Zien jullie eerst zelf maar eens in het Z te komen!
Talonius schreef:Er kan beter op concours eens strenger gekeken worden naar alle slecht passende zadels, ruiters die tijdens het losrijden hun eigen stress afreageren op het paard en zo kan ik nog wel een heel rijtje opnoemen.......
Eusebio schreef:Misschien had ik het inderdaad anders moeten intrepreteren, maar het leed is al geleden.![]()
Ik ga een stang met hogere tongboog of een enkele onderlegtrens proberen,
wie weet komen we tot een oplossing.
Jullie lezen m'n volgende verslag nog wel, als het lukt met foto's.
oversized schreef:En Eusebio heb je het al geprobeerd??