Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sappos schreef:Amitje...raar commentaar...mijn pony is 90 cm, 3 jaar, onbeleerd en hengst en het enige wat erop komt is kleine kinderen tot 30 kilo. Er heeft al een 4-jarige opgezeten en Nels vindt alles prima. Is gewoon een kwestie van opvoeden.
dravergekkie schreef:vraag me af of de ts een bord voor dr kop heeft...
kirrepir schreef:Ben ik trouwens de enige die het ontverantwoordelijk vind dat de jongen onder de pony ligt? Heb dit echt nog nooit eerder gezien!
Allegandra schreef:Verder vind ik de pony een leuk ding om te zien!
En denk dat Mennen wel een optie is voor als hij er niet meer op rijdt
kirrepir schreef:Verder moet ik wel even zeggen dattie wel errug leuk is ingevlecht en dattie goed kan springen!
amitje schreef:Sappos schreef:Amitje...raar commentaar...mijn pony is 90 cm, 3 jaar, onbeleerd en hengst en het enige wat erop komt is kleine kinderen tot 30 kilo. Er heeft al een 4-jarige opgezeten en Nels vindt alles prima. Is gewoon een kwestie van opvoeden.
Het is gewoon waar dat sommige Shetlanders nog te moeilijk zijn voor hele jonge onervaren ruiters. Denk er ook aan dar deze pony hengst is en het héél goed weet![]()
En ja ik kan er 4-jarige op zetten en dan vindt Zouf ook prima, maar laat da pony dan liever niet los, vind ik onverantwoord
xChamberlain schreef:Ik vind het er nou niet echt goed uit zien. Sowieso een kind van 11 jaar, kan over het algemeen nog niet goed met z'n benen rijden. Ben ik van mening.
En een zweep zou toch genoeg moeten zijn?
Op foto 4 loopt hij wel heel erg kort in de hals. Ze hoeft hem niet in de stelling te werken.
En ik vind haar tegroot. Maarja. Dat is mijn mening
devi786 schreef:Het is idd niet echt handig. Maar het geeft wel het vertrouwen tussen beiden weer
![]()
Of denken jullie echt dat deze pony zo rustig blijft als hij door zijn ruiter "mishandeld " wordt ?
xChamberlain schreef:Ik vind het er nou niet echt goed uit zien. Sowieso een kind van 11 jaar, kan over het algemeen nog niet goed met z'n benen rijden. Ben ik van mening.
En een zweep zou toch genoeg moeten zijn?
Op foto 4 loopt hij wel heel erg kort in de hals. Ze hoeft hem niet in de stelling te werken.
En ik vind haar tegroot. Maarja. Dat is mijn mening
Manderyntjuh schreef:Joh mensen zeur niet zo...
een sht is sterk, kan echt wel wat aan...
en kleine spoortjes zijn nog altijd beter dan twintig keer achter elkaar schoppen in een buik toch?
en een 11 jarig kind weegt niet te veel^^ kan die makkelijk dragen!
leuke pony!
veel plezier er nog mee!
Nivada schreef:Manderyntjuh schreef:Joh mensen zeur niet zo...
een sht is sterk, kan echt wel wat aan...
en kleine spoortjes zijn nog altijd beter dan twintig keer achter elkaar schoppen in een buik toch?
en een 11 jarig kind weegt niet te veel^^ kan die makkelijk dragen!
leuke pony!
veel plezier er nog mee!
Amen...!
amitje schreef:Dus je vindt de ruiter te groot voor de pony ?
Sorry, maar heb echt al ergere gevallen gezien !!! Hij is aan de grote kant, maar het gaat zeker nog, de pony kan hem makkelijk zat dragen !
amitje schreef:Ja ; idd wilden we een keertje horen dat ons ZOEFIE een leuk ding is![]()
HIj heeft ook een hele hechte band met Benneke ( de ruiter) die wegens omstandigheden ( sociaal/familiaal) niet echt een andere pony kan vinden....![]()
Voor iedereens informatie : Benneke is nu bezig om ZOEFIE op te leren om te mennen ( >>> we steken dus zeker onze kop niet in het zand)( foto's zullen volgen ; hij loopt nu al aan de lange lijnen met autobanden er achter)
Nu zijn we alleen nog op zoek naar een tuigje & een karretje ( liefst met 4 wielen)
Wordt vervolgd