Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
:Pvivana schreef:Mrln90 schreef:WinBinChes wil je beweren dat de pony hier niet door in de krul wordt getrokken? Zou je dan nogmaals een blik willen werpen op deze foto's? Wat ik zie is namelijk een pony die onwijs 'aan de teugel' (in de krul) loopt. Ik heb ook de andere topics van ts gezien, daar loopt het ponytje wel degelijk met een elastiek.
De goede volgorde van leren rijden is volgens mij eerst de pony in bedwang houden (meestal leer je namelijk rijden op een geschikte pony) en daarna pas gaan kijken naar de perfecte houding.
Volgens mij moet ts eens gaan kijken naar een geschikte pony om zo'n kleintje mee te leren rijden, dit meisje heeft er duidelijk érg veel plezier in, jammer dat er zo onvriendelijk met de pony omgegaan wordt.
Maar ts is het hier duidelijk niet mee eens, gezien de boze mailtjes die ik krijg over de pm.
Of wederom deze ontzettende domme opmerking van jouw.
Winxz_Bas schreef:@vivanna:je hebt het super gedaan hoor, fellow is het ideale paardje, en de elastiek staat helemaal niet te strak, want hij kan met zijn neusje eruit, en kan nu dus ook gewoon lopen, en Naomi is ook nog maar 5 en als ze een bevestigde zit heeft, dan kun je eens proberen om zonder elastiek te rijden, maar hou hem er nu maar lekker aan hoor, geen van beide ondervindt hier last van.
ik vind dat je er vestandig aan doet, en helemaal geen onverstandige moeder hoor;),
fellow en naomi zijn het plaatje samen, strax komt het zeker goed. dus vele oefenen, en voor de armpjes van je dochter het er maar aan houden!
gr Rosalie