Het is al wat je zei dat je gewoon geen hele vellen commentaar mee naar huis kan geven
Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
Het is al wat je zei dat je gewoon geen hele vellen commentaar mee naar huis kan geven

Heb m een paar keer flink vooruit geschopt, maar dat hielp niet veel want na 5 seconden was die weer tegen me been
Punten vielen nog mee: 177. Tweede proef begon goed, een supermiddendraf (een 8
), alleen aan het einde van me proef stond die weer bijna stil zowat. Uiteindelijk had ik daar nog 185.

maar ja wat wil je ook met een privelesje van Laurens
Nu op naar dinsdag

Nou dacht het niet. Jullie kunnen het!
geeft niet zit in beide paarden nog een hoop werk. (en niet te vergeten moet ik zelf ook inkomen).
Wie niet
. Heb 2 hele goede proeven gereden alleen zie je maar weer dat het een jurysport is 
Moest bij de X eerst volte 10 m. rechts en toen links. Afijn ik reed dus eerst links en toen rechts met het gevolg -2. Op zich niet erg maar als je dan 181 - 2 rijdt dan is dat wel heeeeeeeel zuur.
Weet niet wat die jury wilde zien maar ik heb combinaties gezien die er beroerd uitzagen. Maar goed, zaterdag naar Maarssen. Mag ook vroeg op: 10.10 en 10.36 mag ik mijn proefjes rijden. 
Margo schreef:Ik mag zaterdag om 9.30 uur... Moet eigenlijk voor jouw ingrid! Maar dat is dus omgeruild aan de tijd te zien?
Komt mij wel goed uit dat het in de ochtend is...
Vorige week waren we pas om 8 uur thuis!
Javelin schreef:Waar rijden jullie zaterdag?