Die wapperfoto vind ik echt lachwekkend, lekker koppie!

Foto's zijn ook erg mooi
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zowel van buiten als van binnen 
)
Peelie schreef:Kelly wat is sneuer? Een paard dat veel te dik is of een paard dat wat dunner is dat we gewend zijn van een paard maar zeker niet ongezond. Ik ken hem irl en hij ziet er echt heel erg goed uit... ik zou willen dat mijn paard er zo uit zag. Tja het is midden in het dekzseisoen dus ja hij is wat magerder en ja hij is je visitekaartje. Dat snap ik ook wel... Maar voor mij maakte het niet dat hij wat magerder is ... zolang hij maar niet te dun word tegen het ondezonde aan.
En als ze hem op stal zou zetten gaat hij in stal rondjes lopen. Dan heb je zometeen een paard dat overbelaste pezen heeft van het rondjes lopen en zelfs nog erger... dan gaat hij waven... Tjah dan (naar mijn mening) lekker buiten en wat dunner.

Niet aanvallend bedoelt
! Amy77 schreef:Schitterende foto's hoor...(kun je niet eens bij mij langskomen, hihi).
Mooie hengst, hij lijkt wl van goud..is ie in het echt ook exact die kleur, of aangesterkt met glansspul?
Dekken is topsport voor hengsten, je ziet ze vermageren als ze bij de merries staan..
Staat jouw hengst ook tussen de merries, of echt het land ernaast? Ben je anders niet in de mogelijkheid hem uit de buurt van de merries te houden, tenzij het nodig is? of bij te voeren? Vind hem nl ook iets te schraal ogen...
.. Ik gebruik alleen maar Equistar in zijn manen en staart om ze een beetje uit de klit te houden..
, dus het klopt dat je niet zou zeggen dat er een koudbloed staat.. @B_Sweet: Haflingers zijn ook geen koudbloedenCitaat:
, dus het klopt dat je niet zou zeggen dat er een koudbloed staat..[/quote]
Dorienn schreef:mooie haf, maar is hij niet veel te mager?
Caira schreef:pff ik vind het geen reclame voor je dekhengst. Ik zou zorgen dat hij wat meer vlees op zijn botten krijgt. Dan toont hij ook even meer.
Wat is trouwens de reden dat hij alleen staat? Ik vind een hengst alleen zetten maar wel met zicht op de merries niet echt diervriendelijk.
Caira schreef:pff ik vind het geen reclame voor je dekhengst. Ik zou zorgen dat hij wat meer vlees op zijn botten krijgt. Dan toont hij ook even meer.
Wat is trouwens de reden dat hij alleen staat? Ik vind een hengst alleen zetten maar wel met zicht op de merries niet echt diervriendelijk.
.. Hengsten staan erom bekend veulens van andere hengsten te kunnen verwonden of zelfs vermoorden, denk niet dat ik het risico wil lopen om dat op te gaan zoeken, jij misschien wel? Nicole moet dit jaar nog niet door hem gedekt worden, dus logisch dat ik die er niet bij zet zonder dat ik zeker weet dat ze al dragend is van de hengst waar ze dit jaar dragend van moet worden
.. Daar komt als derde punt nog bij dat ie net als iedere andere hengst door zou blijven proberen te dekken ondanks dat ze al wel dragend is.. Ik denk dat dat nog iets dieronvriendelijker is, voor zowel de merrie als de hengst
..
? Oké, erg slimme zet.. Krijg je zo'n bommetje van waar niet op te rijden valt en die lekker zijn pezen aan gort loopt tijdens de paar uurtjes dat ie wel even naar buiten mag of tijdens de rondjes die hij in de stal blijft lopen omdat ie niet anders kan
..