Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SONY schreef:En toch hé als je naar de foto's van de andere paarden kijkt ziet dat er zoveel vriendelijker en enthousiaster uit op de één of andere manier maar goed kan ook aan mij liggen,
tantjeuh schreef:De foto's van P&P vind ik er ook niet zo geweldig uitzien.. Hij lijkt enorm veel spanning te hebben in zijn bovenlijn (hals/rug), terwijl hij maar in het rond zwiert met zijn voorbenen. Ik mis véél ontspanning bij die combinatie.
Nyckle schreef:Nette foto's zeg!
Hoe oud is dat meiske dat op PP rijdt?
Nyckle schreef:Nette foto's zeg!
Hoe oud is dat meiske dat op PP rijdt?
Citaat:Dat is dus precies wat ik bedoel, het is iig niet zoals het zou moeten zijn.
suleilitha schreef:Citaat:Dat is dus precies wat ik bedoel, het is iig niet zoals het zou moeten zijn.
Dan ben ik wel benieuwd naar jouw rijfoto's!
suleilitha schreef:Ach, ik vind het gewoon een hoop gezeik, en dat over hele jonge jeugd die toevallig hele goeie ponies hebben...
anneliesdj schreef:suleilitha schreef:Ach, ik vind het gewoon een hoop gezeik, en dat over hele jonge jeugd die toevallig hele goeie ponies hebben...
Weet je, het intresseert mij niet of ze L of internationaal rijd, 8 is of 80, een pony heeft van 1000,- of 10.000,-.
Ik zie gewoon een pony die niet goed loopt en dat zij dan toevallig nog jong is doet daar niets aan af. Bovendien krijgt ze zo'n beetje de beste begeleiding van NL dus het zou er niet zo uit hoeven zien.
Het kan natuurlijk een momentopname zijn maar zoals ik al zei heb ik dat gevoel altijd al bij foto's van PP, ook al bij eerdere amazone's.
rockey schreef:knap dat jij dat van een foto kan vertellen![]()
![]()
waren er maar meerdere mensen zoals jou! dan konden we foto's op sturen en vanaf je stoeltje kon je ons dan vertellen wat we wel en niet goed deden!
anneliesdj schreef:rockey schreef:knap dat jij dat van een foto kan vertellen![]()
![]()
waren er maar meerdere mensen zoals jou! dan konden we foto's op sturen en vanaf je stoeltje kon je ons dan vertellen wat we wel en niet goed deden!
Waarom zou je dat niet kunnen vertellen van een foto? Waarom alleen in het echt?
Jij kunt toch op een foto ook zien of een paard zijn achterhand goed gebruikt en of een amazone sterk is in haar hand? Waarom hebben we anders HAW?
anneliesdj schreef:Nou ja, dan zal ik wel heel bijzonder zijn dat ik dat wel kan.
rockey schreef:anneliesdj schreef:Nou ja, dan zal ik wel heel bijzonder zijn dat ik dat wel kan.
als ik jou was zou ik mailen naar ''ik wed dat ik het kan'' of even naar het guinness book of records!
anneliesdj schreef:Lijkt me niet nodig hoor, zo bijzonder vind ik het niet.
http://nl.youtube.com/watch?v=GjE3J9VxjfI
of kun je 't ook niet van een filmpje zien?
(jij geeft nooit reactie's in topic's op HAW neem ik aan?)