oke en toen kwam ik met commetaar pas maar op
nee hoor... het zijn erg leuke foto's om naar te kijken!!
en toen kwam het commetaar/tips
- probeer met foto 2 de volgende keer je standpunt in het midden te houden. zodat de aandacht echt door de pony word getrokken!!
- probeer bij foto 4 de volgende keer je standpunt iets lager te houden zodat het hoofd in het midden is en dat de achtergrond iets minder zichtbaar is..
- probeer bij foto 6 de volgende keer op een ander punt de foto te maken ivm. storen de achter grond.
- bij foto 7 is het jammer dat je het niet van de andere kant heb genomen omdat nu het hoofd van het andere paard niet zichbaar is.
- foto 8 vind ik erg mooi en op het goede moment geklikt! alleen had ik hem net wat meer ingezoomt!
- foto 9 is erg mooi jammer van de stoel die heel veel aandacht wegtrekt!
- probeer als je iets in de breetje wil fotograferen (paard is niet lang maar breed... als je snapt wat ik bedoel ?
) zorg dan dat je camera horizontaal is
(zie foto 10 )
- foto 12 is echt een actie foto!! alleen erg jammer van de achtergrond. en dat je hem niet wat veder hebt ingezoomt
- foto 13 geld het zelfde voor als foto 10 
ik hoop dat je hier iets mee kan?! vat mijn commetaar/tips niet op als een afkraker maar als nuttig commetaar. Iedereen kijkt anders naar foto's. Voor iedereen is het echt persoonlijk!