Van galop naar 112.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

123468086

Re: Van galop naar 112.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-08 08:47

Lia_ schreef:
Maar dan kan je wel gewoon je fatsoen houden en zeggen dat je gewoon niet precies weet waar je bent, schelden lost dan echt niets op.
Heeft niets met stress te maken maar alles met fatsoen.

Ik vind dat jij een beetje onlogisch redeneert, en je zeg dus dat ik onfantsoenlijk ben.
Ten eerste hou ik helemaal niet van schelden, ik ben altijd beleeft met name naar ouderen toe.
Ten tweede, beeld je eens even in mijn situatie in, Je vriendin ligt op de grond tehijgen en te schokken en je kan er geen contact mee maken, en je hebt een vrouw aan de telefoon die je hulp moet bieden maar die niet wilt geloven dat er maar 1 kazerne is.
Ik was in volledige paniek, en omdat ik zo machteloos was gaat dat gewoon, je denkt er niet bij na. Toen ging het om leven of dood.
Ten derde ken je mij totaal niet, om dan tegaan beweren dat ik onfantsoenlijk ben vind ik iets te snel gegrepen.

Denk eens na voordat je zoiets zegt, denk je nou echt dat ik er bij nadacht? In zo'n situatie handel je puur uit Paniek en machteloosheid. Dan blijf je echt niet rustig.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 22:06

Hulpverleners zijn er in getraind enige mate van agressie te kunnen relativeren en er begrip voor op te kunnen brengen. Zij kunnen hier doorgaans goed mee omgaan aangezien zij anders ongeschikt zouden zijn voor hun werk.

Als je nog nooit iemand met (mogelijk) ernstig letsel hebt gevonden kun je je er geen voorstelling bij maken hoe dat is.

Gelukkig is dit allemaal uiteindelijk goed afgelopen.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 22:14

Lia_ schreef:
Romytjuuh schreef:
ik heb de vrouw aan de lijn vervolgens lopen uitschelden....

Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk
Die mensen zitten daar wel om jou te helpen, dat jij niet weet waar je bent kan zij niets aan doen.
De karzerne in Ermelo heeft meerdere ingangen en meerdere terreinen, wees blij dat ze door vraagt ipv van zelf maar iets aan te nemen en daardoor de ambulance misschien verkeerd te sturen.

Dan vind ik dat Misselijk nog steeds wat overdreven, het meidje was in paniek, kun je het je voorstellen? Netjes is het niet, maar onbegrijpelijk ook niet.

pressent

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 22:20

zo nou ik snap zeker dat je dan in paniek raakt, zou niet weten hoe ik zou reageren maar ik vind dat je het goed opgelost hebt!
Gelukkig is het nu allemaal voorbij, maar idd iets dat je je hele leven niet meer vergeet.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 22:25

Lia_ schreef:
Maar dan kan je wel gewoon je fatsoen houden en zeggen dat je gewoon niet precies weet waar je bent, schelden lost dan echt niets op.
Heeft niets met stress te maken maar alles met fatsoen.

De beste stuurlui staan aan wal Pling

dit is niet niets zeg, sterkte!

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 14:17

jeetje dat is flink schrikken Nagelbijten / Gniffelen
gelukkig is alles goed afgelopen.
Sterkte met je vriendin voor zover dat nog nodig is.

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 16:46

Wat een erg verhaal zeg! gelukkig dat het goed afgelopen is

Excaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 08:33

Inderdaad, zoiets wil je echt niet meemaken

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 09:19

zo das schrikken! Gelukkig is het goed afgelopen

En die mevrouw van de hulpcentrale zal het zich heus niet persoonlijk aantrekken hoor Ach gut die zijn heel wat gewend ( tenminste daar ga ik vanuit, als die mensen alles zouden aantrekken, zouden ze volgens mij niet goed kunnen functioneren Knipoog )

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 20:10

Ja die mevrouw vond het vast geweldig om aan de telefoon verrot gescholden te worden terwijl ze iemand probeerde te helpen
Heb niet gekeken hou oud TS is, maar heel eerlijk gezegd denk ik dat, als je je niet kan beheersen in zo'n situatue, je niet zonder volwassen begeleiding naar buiten moet gaan met de paarden. Een ongeluk zit immers in een klein hoekje....

nodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 20:16

Billy schreef:
Ja die mevrouw vond het vast geweldig om aan de telefoon verrot gescholden te worden terwijl ze iemand probeerde te helpen
Heb niet gekeken hou oud TS is, maar heel eerlijk gezegd denk ik dat, als je je niet kan beheersen in zo'n situatue, je niet zonder volwassen begeleiding naar buiten moet gaan met de paarden. Een ongeluk zit immers in een klein hoekje....

Dit vind ik nergens op slaan of je nu jong bent of niet een volwassene zou in zo'n situatie ook niet altijd het hoofd koel houden dat ligt ook aan je karakter, veel sterkte!

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-08 22:59

Billy schreef:

Haha sorry hoor, maar heb ik ooit gezegt dat ik haar verrot heb gescholden?
Ik heb hoogstens gezegt: Go-dver- dom-me mevrouw er is maar 1 kazerne. Ik heb echt niet lopen schelden met van alles en nog wat op haar gericht., daar houd ik helemaal niet van!

En ik denk dat ik als ik me niet verantwoordelijk had gedragen mijn vriendin nu nog in de bosjes had gelegen, een ongeluk kan iedereen gebeuren of je nou 5 jaar ouder bent of niet en tja als jij netjes en beleeft blijft als er op de achtergrond een vriendin misschien wel iets verschrikkelijks heeft dat is aan jou .

Germatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 18:04

Kom laten we gaan discussieren of iets normaal is of niet... typisch bokt weer! Uiteraard reageert Billy uitzonderlijk rustig in deze situatie...

Nou gelukkig is het goed afgelopen! Dat is natuurlijk ontzettend schrikken zoiets! Zijn jullie alweer het bos ingeweest?

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 18:09

Germatje schreef:
Kom laten we gaan discussieren of iets normaal is of niet... typisch bokt weer! Uiteraard reageert Billy uitzonderlijk rustig in deze situatie...

Nou gelukkig is het goed afgelopen! Dat is natuurlijk ontzettend schrikken zoiets! Zijn jullie alweer het bos ingeweest?

Ik mag hopen van wel, ik ben verpleegkundige. Zou niet best zijn als ik van alle gekke dingen in paniek zou raken....
Maar dat heb ik nooit gedaan, en idd geen mensen verrot gescholden die probeerden te helpen Knipoog

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-08 20:46

Waarom heb jij het steeds over iemand verrot schelden?

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 22:33

Wow hee dat is echt schrikken. Gelukkig is uiteindelijkn alles goed gekomen.