Ir111 schreef:Wat onwijs leuk zeg! Ik ken het wel, maar ik heb nog nooit iemand 'gesproken' die het ook echt doet!![]()
Heb je gewoon op een dag een board er achter gehangen? Schrok je paard niet van het gewicht wat hij trekken moest de eerste keer? Of rij je mss ook aangespannen? En wat gebeurd er met de surfer als je paard ineens een zijsprong maakt? Ligt hij dan gelijk onderuit?
Veel vragen!
Na het lezen van de bit, en daarna info op gezocht op internet ben ik het gewoon maar met iemand gaan proberen! Die jongen heeft gelukkig al een lange tijd verstand van boarden blabla.
Dus we zijn het maar gewoon gaan proberen!
Gelukkig heb ik een goedsullig paard, die bijna alles goed vind.
En eigenlijk was dit dus ook helemaal geen probleem voor hem! hij vind het allemaal prima!

Ik rijd niet aangespannen;) Lijkt me wel leuk om ooit nog eens te doen trouwens..
Wel af en toe met lange lijnen maar dat heeft hier weinig mee te maken.
Hmm ja, als Harry opeens denkt.. ik heb geen zin om in het water te lopen en 'shjoeft' de andere kant op.. Dan ligt hij onderuit ja.. Maar dat hoeft niet perce. Want als hij het touw los laat glijd hij gewoon nog een stuk door.
En zoals je op foto's ziet, kan hij ook een beetje sturen.. Hij hangt niet helemaal recht achter zeg maar.

Maargoed dan probeer ik altijd nog zo snel mogelijk te remmen.