Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en 2de keer was de rem in de galop bijna zoek . Hij kan super fijn lopen en heeft ongelovelijke sprong alleen een beetje tegroot ego. Er naast is het een lieverd en vind allemaal best maar erop dan heb ik me handen vol aan hem
. 

. Oeh vroeg hij dat?! Ja shetlander vond hij leuk maar dat is omdat er een omheining tussen stond stond hij bij hem in de bak dan neemt hij de benen

. Dit is met een simpel kitlensje hoop ooit een keer van die prachtige foto's te kunnen maken zoals ik sommige hier zie doen op bokt
. Maarja we blijven dooroefenen

Onze paarden mogen nu ook in het land, maar na wat gevlieg willen ze vooral etennnn.
En mooie foto's vooral die met die stofwolkjes is leuk Haha

? Heb even op je profiel gespiekd. Wat leuk jij heb als bijrijd paardje Noran van thialda
?! Doe haar maar de groeten van Maysoon
. Fotografeer niet voor mensen
. Hoop ooit nog wel eens maar moet eerst nog heelveel verder oefenen en heb nog de simpele kitlens, hopelijk binnenkort een betere
Maysie schreef:Bedankt voor de leuke reactie's!
@ Jotee: Waar ken je hiddemastate van? Heb even op je profiel gespiekd. Wat leuk jij heb als bijrijd paardje Noran van thialda
. Hoop ooit nog wel eens maar moet eerst nog heelveel verder oefenen en heb nog de simpele kitlens, hopelijk binnenkort een betere
Maysie schreef:Bedankt voor de leuke reactie's!
@ Jotee: Waar ken je hiddemastate van? Heb even op je profiel gespiekd. Wat leuk jij heb als bijrijd paardje Noran van thialda
Monsieur de kangeroe!
!