(kan niet zo goed tegen al die drukte....) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(kan niet zo goed tegen al die drukte....)
),
)
om
Nou ja zeg, was er wel wat publiek dan?
ja hoor wij waren er met klapstoelen
maar geef je nu ook even antwoord op m'n laatste vraag?

Ons paard is nu wereldberoemd haha. Moest de koeien settlen. O.a. met jou SSJ of ben jij niet degene wie ik denk 

(als de eigenaar in het buitenland zit voor zijn werk doe ik Apacho) Apacho staat nu bij Paul in training en we vonden het super dat ie gebruikt werd om zo wat ervaring op te doen en te wennen aan alles, hij heeft zich super gedragen en ik ben o zo trots! hermann schreef:dr was wel een verhoging om op te staan, maar dat was alles.Buiten stonden een paar bankjes...(5 of zo, als ik het ruim neem) Maar er werd ook geen entre geheven, dus wat zeuren we...?
Uruguay is werendkampioen in de proklasse.
Mayflower schreef:Doe je zelf niet mee Jannie?
Veel succes en plezier iedereen en zet hem op Nederland!![]()
SSJ schreef:Ik was er ook,
moest werken, moest de koeien settlen...
ik heb idd veel klachten gehoord over een tribune ofzoiets,
er was toch echt wel een tribune hoor
dan hebben jullie niet gekeken,
en wat betreft stoelen en tafels, die stonden er ook, maar omdat het zo druk was,
en we eigenlijk geen tijd hadden om andere dingen erbij te regelen..
tsja....
het ging tenslotte om de wedstrijd en zijn deelnemers.. en niet om het publiek dat de deelnemers komt bekijken toch?
oja, er zijn 4 mensen van onze stal zelf (paul's western stables) wereldkampioen geworden...
Linda van Buggenum, met Sandor Ceelen en Jeu Marx in de amateur team penning...
en Dennis Donders is wereldkampioen Cattle penning, weet ik alleen niet meer of het nu open of amateur klasse was

.. Zo goed ken ik hem niet
Wel een stevigere man. Snor. Krullen.