Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Twinklebel schreef:Merlijn schreef:Heel jammer dat je nu voor de tweede keer zo ontzettend veel pech hebt. Kan me je gevoelens heel goed voorstellen.
Ik vraag me wel af of het zo verstandig is om met dit paard, dat al zo jong en nog voor "het echte werk" is begonnen al zo slecht op de benen is, te gaan fokken.
Dit is uitgebreid met de veearts (eigenlijk 2, Raaphorst en Watermolen) besproken, hij raadt het niet af, moet wel opletten met de hengstenkeuze.
ik had zo voor je gehoopt dat je weer lekker met haar aan de slag had kunnen gaan, zeker na alle ellende die je al met Tos hebt doorgemaakt.

Rosita schreef:Ik zou het risco toch niet willen nemen, fokken met een kreupel paard. Of een veulen krijgen/kopen van een kreupel paard. Maar het schijnt gebruikelijk te zijn? Vertel je dat er eigenlijk bij aan de veulenkopers van de veulens na de jouwe?
__PSM__ schreef:Jeetje Twinkle, wat vervelend, gelukkig hou je nog iets aan haar over, haar voorlopig en straks haar veulentje... Dat is ook niet alles maar wel een verzachting...
Ik heb mijn merrie helaas in moeten laten slapen.. Ik hoop dat je een prachtig veulen krijgt en er heel veel plezier van krijgt!!
Sterkte meis