Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wat deden jullie? een dressuurproefje met eigen oefeningen? een soort carrousel? Ik zie erg veel foto's waarop jullie stijgeren, maar dat is vast niet het enige wat jullie hebben laten zien! 
GinnyBanshee schreef:ja taco en banshee hebben daar geslapen tussen de grote paardjesen ook losgereden er tussen
bedankt voor de lieve berichtjes
Geweldig dat die 2 samen gewoon een show doen. Jullie rijden ze echt heel netjes. Zou nog wel eens een show van jullie willen zien
En Ginny, wat heeft Banshee een geweldige deken zeg!

toen wij zaterdag moest losrijden zaten er een paar grandprix ruiters al los te rijden (nog niet in tenue) en die hadden ook geen cap op, incl anky 

Ginny heb ik trouwens wel gezien (met een vest waar groot Banshee en http://www.ginnybanshee.nl op stond echt schattig
(volgens mij was jou hond er ook bij met die burberry halsband + riem
)
leuk 
.
summer vond het zo leuk om een keer mee te mogen overal, al die grooms gingen elke keer met haar spelen enzo,zo lief
te schatig GinnyBanshee schreef:haha erg hesummer vond het zo leuk om een keer mee te mogen overal, al die grooms gingen elke keer met haar spelen enzo,zo lief
![]()
ze mocht los in die stallen ook, dus ze had vrienden gemaakt met die andere VIP hondente schatig
, ik vond het ook erg gezellie dat ze mee was!