Genomineerd in Harmelen klasse: Subtop. Denk niet dat ik door zal gaan maar de nominatie zelf is al een eer. Al zal iedere hulp, van elke hoek, welkom zijn.
Mijn zusje is ook genomineerd, waar ze al helemaal mee in de wolken is. Natuurlijk zou het helemaal geweldig zijn als ze nu geselecteerd wordt, maar net als iedereen hier verwachten we helemaal niks. Maar spannend is het wel!
-Sanne met Pippi -Klasse L -Genomineerd in: Mariënheem
Karin en Donja (officieel Mandonna) niveau B Foto dateert uit September, maar het is de mooiste die ik heb.
Ik verwacht zelf ook niks, de kans is zo klein dat je nu toch bij de laatste 30 zit. Ik zou het ontzééttend gaaf vinden echt, like a dream come true. Niet om uit de hoogte te doen, maar ik weet ook dat ik leuk kan rijden. Alleen écht talentvol? Dat betwijfel ik.
Inderdaad, ik denk dat ik maar gewoon ga paardrijden. Volgens mij heb ik mijn mobiele nummer opgegeven dus als ik dan gebeld wordt heb ik hem gewoon bij me. Ik vind het zo 'sneu' om thuis te blijven en dan niet gebeld te worden, dan voel ik me zielig.
Paar uur terug riep mn vader mn zusje dat er telefoon voor dr was.
Mn zusje (in een soort van reflex ) : "Is het Laurens " ik stond ernaast, "ja tuurlijk is het Laurens, hij belt jou vast een dagje eerder op " dat kind is zenuwachtig daar wordt je naar van nouja nog maar 1 nachtje slapen en dan zijn we daar ook weer van verlost
wij hebben zo ondertussen geloof ik 4 verschillende nummers doorgegeven
1tje bij de eerste inschrijving (nr van mn vaders mobiel) 1tje bij de wijziging van de selectiedag (mijn mobiele nr) en 2 bij de aanmelding van de dag zelf (huisnummer + mobiele nr van mn zus) Dus er liggen straks 4 telefoons op een rijtje te wachten
Bij mij is t ook steeds aant kriebelen. Stel je toch is voor dat Laurens opeens aan de lijn hangt haha Maarja de kans is heel klein, dus reken er maar niet op..