Vind het echt een strakke actie! Jammer dat Laurens er niets van heeft gezegd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Emilia schreef:Je hebt me niet horen zeggen dat jij een plek ingepikt hebt. Ik zei dat iemand anders dan wel op jou plek had gekund aangezien je een reeel beeld van jezelf hebt dat je toch niet geselecteerd zou worden. Als ik heen was gegaan, was ik wel met het doel om geselecteerd te worden heengegaan.
nouja, als jij er maar plezier in gehad hebt.
Kaisa schreef:Emilia schreef:Je hebt me niet horen zeggen dat jij een plek ingepikt hebt. Ik zei dat iemand anders dan wel op jou plek had gekund aangezien je een reeel beeld van jezelf hebt dat je toch niet geselecteerd zou worden. Als ik heen was gegaan, was ik wel met het doel om geselecteerd te worden heengegaan.
Als je het zo gaat bekijken, kunnen er genoeg mensen thuis blijven. Er zijn een hele hoop mensen heen gegaan zonder het doel te hebben omgeselecteerd te worden. Vele gaan heen voor de ervaring, zij gaat heen om te laten zien dat bitloos volgens haar ook kan.
Dus je opmerking vind ik niet gepast.
(over het bitloosrijden laat ik mij verder niet uit, ben er geen fan van. Maar iedereen heeft zijn eigen waarden)
Rhodos schreef:Als je het zo gaat bekijken, kunnen er genoeg mensen thuis blijven. Er zijn een hele hoop mensen heen gegaan zonder het doel te hebben omgeselecteerd te worden. Vele gaan heen voor de ervaring, zij gaat heen om te laten zien dat bitloos volgens haar ook kan.
(over het bitloosrijden laat ik mij verder niet uit, ben er geen fan van. Maar iedereen heeft zijn eigen waarden)
Kaisa schreef:Emilia schreef:Je hebt me niet horen zeggen dat jij een plek ingepikt hebt. Ik zei dat iemand anders dan wel op jou plek had gekund aangezien je een reeel beeld van jezelf hebt dat je toch niet geselecteerd zou worden. Als ik heen was gegaan, was ik wel met het doel om geselecteerd te worden heengegaan.
Als je het zo gaat bekijken, kunnen er genoeg mensen thuis blijven. Er zijn een hele hoop mensen heen gegaan zonder het doel te hebben omgeselecteerd te worden. Vele gaan heen voor de ervaring, zij gaat heen om te laten zien dat bitloos volgens haar ook kan.
Emilia schreef:Prima, als iemand het voor de ervaring doet maar volgens mij was het daar niet voor bedoeld.
Emilia schreef:tja, maar volgens mij is het bekend dat je zonder bit ook kan rijden. Als je toch niet serieus was, had iemand anders netzo goed jouw plek kunnen krijgen.
Emilia schreef:Wat wilde je hiermee bereiken? Zie het nut er eigenlijk niet echt van in
kinuh schreef:Emilia schreef:Wat wilde je hiermee bereiken? Zie het nut er eigenlijk niet echt van in
Idd, dat vind ik ook.
Op wedstrijdterrein doet ook niemand dit, waar is het goed voor? Om te laten zien dat jij bitloos kunt rijden? Als je dat graag aan iedereen wilt laten zien kan je net zo goed je foto's gewoon op bokt plaatsen, dan ziet ook half NL het..