Meis, je moet je absoluut niet schuldig voelen. Je hebt gedaan wat je kon doen voor je vriendje. Nu is het afwachten en dat is ontzettend moeilijk. Maar ga jezelf geen verwijten maken van....als ik dit had gedaan, of als ik dat had gedaan. Dat is altijd achteraf, maar op het cruciale moment heb je goed gehandeld.
Heel veel sterkte en ik hoop met heel mijn hart, dat je paardje er bovenop komt.
Ik wilde net een topic openen voor mensen wiens paard/pony momenteel in Utrecht staan. De mijne wordt hier momenteel gecastreerd..., is wel ff heel wat anders
En had ik maar sneller gereageerd..gelijk een anaal onderzoek gedaan en niet 3 uur later
Als je alles van te voren weet en je iedere inschatting/beslissing 1000% correct zou doen...kom je met een kwartje de wereld rond Tita....alleen dat is onmogelijk. Je doet nu alles wat je moet en KAN doen...meer zit er niet in!!!...dus ook geen ruimte voor schuldgevoel.
Oooooh wat een kippenvel topic zeg, jeej meid, hoop echt dat jouw prince iedereen versteld zal doen staan, hoop het aller aller beste voor je paardje, en wees niet te hard voor jezelf xxx
We moeten nu wachten dat de endeldarm uit de bekken wilt komen lukt dit nog niet binnen aantal uur of dagen ik weet het niet precies dan wordt ie alsnog ingeslapen
Om 2 uur ga ik kijken ik heb helaas wel doorlopen bezoek vind ik niet zo positief of iedereen moet dat hebben
Mensen vroegen hoeveel zijn slagingskans vannacht was, daar wil ik niet aan herinnerd worden maar iig onder de 15% hoorde ik net
Jeetje.. die foto alleen al zegt zo ontzettend veel.. Onwijs veel sterkte met hem, hopelijk gaat het toch nog goedkomen, en inderdaad blijven duimen..!