Gingen jullie ook goed?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KarinvdM schreef:Denk dat zoiets ook wel aan de ruiter ligt hoor. Als je een onervaren ruiter op een goed paard zet, gaat het ook niet bij voorbaat goed dankzij het paard. Lang niet iedereen rijdt zo met een paard weg, ook al is het een getalenteerd paard.Nee, waarom? Winston heeft talent, ik niet hoor! Dankzij hem gaat het allemaal zoals het gaat.
Elessar schreef:Denk dat zoiets ook wel aan de ruiter ligt hoor. Als je een onervaren ruiter op een goed paard zet, gaat het ook niet bij voorbaat goed dankzij het paard. Lang niet iedereen rijdt zo met een paard weg, ook al is het een getalenteerd paard.
_Marinke_ schreef:Daar heb je gelijk in Elessar
Ik ben trouwens wel érg benieuwd hoe groot het in Exloo is? Als de hal waar je waarschijnlijk moet rijden in 2'en gedeeld wordt hoe groot is dan de ring ongeveer? En is er evt. ruimte om bij mooi weer buiten een beetje los te stappen?
KarinvdM schreef:Een fijn paard doet toch echt een hoop hoor.
KarinvdM schreef:De grote hal is ongeveer 35x65. Losrijden kan binnen in een 20x40 bak.
KarinvdM schreef:De grote hal is ongeveer 35x65. Losrijden kan binnen in een 20x40 bak.
lexxxi schreef:ik doe ook mee
maaike hofman met alex in de B (pony)