Gingen jullie ook goed?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

KarinvdM schreef:Denk dat zoiets ook wel aan de ruiter ligt hoor. Als je een onervaren ruiter op een goed paard zet, gaat het ook niet bij voorbaat goed dankzij het paard. Lang niet iedereen rijdt zo met een paard weg, ook al is het een getalenteerd paard.Nee, waarom? Winston heeft talent, ik niet hoor! Dankzij hem gaat het allemaal zoals het gaat.

Verder heb ik geen idee hoe het daar gaat. Hoop in ieder geval op mooi weer! Elessar schreef:Denk dat zoiets ook wel aan de ruiter ligt hoor. Als je een onervaren ruiter op een goed paard zet, gaat het ook niet bij voorbaat goed dankzij het paard. Lang niet iedereen rijdt zo met een paard weg, ook al is het een getalenteerd paard.

_Marinke_ schreef:Daar heb je gelijk in Elessar
Ik ben trouwens wel érg benieuwd hoe groot het in Exloo is? Als de hal waar je waarschijnlijk moet rijden in 2'en gedeeld wordt hoe groot is dan de ring ongeveer? En is er evt. ruimte om bij mooi weer buiten een beetje los te stappen?
KarinvdM schreef:Een fijn paard doet toch echt een hoop hoor.
Rijd er zelf ook zo eentje. KarinvdM schreef:De grote hal is ongeveer 35x65. Losrijden kan binnen in een 20x40 bak.

, gwn voor mijn gevoel en dan heb ik hem ook fijner lopen (ontspannender).. dus vandaar of je buiten goed kunt losstappen of daar ruimte voor is?

allemaal bokkers op die golfbaan op hun pony's/paarden.. beetje aant golven
Sorry ben beetje melig 
Ben ik wel blij van, want bij ons op de club is de bak zelf onwijs groot!
alleen rondom de manege is eigenlijk alleen een parkeerplaats.. en als wij dan zo'n actie zouden hebben of wedstrijd ofzo.. staat de hele parkeerplaats vol.. kun je echt niet rondstappen dan
Een toplocatie dus

Hoe groot is die tussenbak ongeveer? Hoop dat het licht een beetje fijn is daar. KarinvdM schreef:De grote hal is ongeveer 35x65. Losrijden kan binnen in een 20x40 bak.
Bedankt!
lexxxi schreef:ik doe ook mee
maaike hofman met alex in de B (pony)