Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Stickertje zegt niet zo veel hoor, ook daar is aan te komen. 
Mystica schreef:Ben ik nou de enige die echt totaal geflipt was omdat hij mijn pony wel met weet ik veel wat ingespoten kon hebben?Stickertje zegt niet zo veel hoor, ook daar is aan te komen.
Maar ik neem aan dat ze de kliniek dus gebeld hebben, en dat daar is bevestigd dat dit idd een echte DA van hun was?
Toch bedankt
Maar goed, geen fijn idee dat die man zomaar binnenloopt! Nog geen vreemde symptomen zo ver?
Moelie schreef:Zo! Dit vind ik ook niet kunnen, je gaat toch niet zomaar (als dierenarts zijnde) zonder toestemming beginnen met de paarden in te enten terwijl er niemand is![]()
Dit vind ik echt vreemd, hij hoorde sowieso te wachten tot er iemand is. Nou ik had zeker even een telefoontje gepleegt naar hun praktijk ofzo, dat dit niet kan. Zou het sowieso ook niet vertrouwen als er ineens een man me paard staat te spuiten!
Somebitch schreef:Hmm apart verhaal..
Stel je voor dat hij iets anders moest komen inspuiten..![]()
Vind dit niet netjes van de dierenarts en zou er toch echt een melding van maken!
MisMartine schreef:Oke ben er achter hoe het zit.
Mijn broer was dus schijnbaar thuis geweest. En die was op dat moment buiten. Dus de dierenarts was naar hem toegelopen. En mijn broer heeft de papieren gepakt.
xx_Lizet schreef:Mischien kan je even een klacht in dienen?
natasja50 schreef:Somebitch schreef:Hmm apart verhaal..
Stel je voor dat hij iets anders moest komen inspuiten..![]()
Vind dit niet netjes van de dierenarts en zou er toch echt een melding van maken!
Je leest toch dat broer van TS toestemming heeft gegeven. Wat is er dán niet netjes aan? Vreemde reactie nadat TS dit uitgelegd heeft. En zolang is het topic niet om dat niet even door te lezen.
De DA valt echt niets te verwijten toch?