Wat ik nou toch meemaak!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Nikita

Re: Wat ik nou toch meemaak!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:24

staat toch op de sticker? malih

maar wel apart verhaal ja

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:35

haha wat een situatie Clown
lekker langs elkaar heen zeg.

had de DA nou al je ponys geent en tot slot de rekening naar het goede adres verstuurd Haha!

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:41

Ben ik nou de enige die echt totaal geflipt was omdat hij mijn pony wel met weet ik veel wat ingespoten kon hebben? Clown Stickertje zegt niet zo veel hoor, ook daar is aan te komen. Nagelbijten / Gniffelen
Maar ik neem aan dat ze de kliniek dus gebeld hebben, en dat daar is bevestigd dat dit idd een echte DA van hun was?

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-08 16:32

Mystica schreef:
Ben ik nou de enige die echt totaal geflipt was omdat hij mijn pony wel met weet ik veel wat ingespoten kon hebben? Clown Stickertje zegt niet zo veel hoor, ook daar is aan te komen. Nagelbijten / Gniffelen
Maar ik neem aan dat ze de kliniek dus gebeld hebben, en dat daar is bevestigd dat dit idd een echte DA van hun was?

Het is zo goed als duidelijk wat er aan de hand was Lachen Toch bedankt

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 17:03

MD-->VvdD

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 17:19

Wat vréémd zeg! Jammer dat je paard net nog geënt was, want anders was dat wel mooi een gratis enting Huilen van het lachen Maar goed, geen fijn idee dat die man zomaar binnenloopt! Nog geen vreemde symptomen zo ver?

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 23:56

Zo! Dit vind ik ook niet kunnen, je gaat toch niet zomaar (als dierenarts zijnde) zonder toestemming beginnen met de paarden in te enten terwijl er niemand is Nors opkijken
Dit vind ik echt vreemd, hij hoorde sowieso te wachten tot er iemand is. Nou ik had zeker even een telefoontje gepleegt naar hun praktijk ofzo, dat dit niet kan. Zou het sowieso ook niet vertrouwen als er ineens een man me paard staat te spuiten!

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 07:58

Moelie schreef:
Zo! Dit vind ik ook niet kunnen, je gaat toch niet zomaar (als dierenarts zijnde) zonder toestemming beginnen met de paarden in te enten terwijl er niemand is Nors opkijken
Dit vind ik echt vreemd, hij hoorde sowieso te wachten tot er iemand is. Nou ik had zeker even een telefoontje gepleegt naar hun praktijk ofzo, dat dit niet kan. Zou het sowieso ook niet vertrouwen als er ineens een man me paard staat te spuiten!

Even lezen. De broer van TS had wel degelijk toestemming gegeven. En hier in de Achterhoek doen de mensen niet zo moeilijk. De praktijk wordt gebeld om wat pony's te komen enten waarbij vaak gezegd wordt: "je vindt het wel". DA komt ter plaatse en ziet dat hij er nooit geweest is maar vermoedt dan dat eerder zijn/haar collega daar geweest is.

Vraagt aan de eerste de beste die hij tegenkomt waar de pony's staan, en voor elkaar. Haha!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 08:03

Hmm apart verhaal..
Stel je voor dat hij iets anders moest komen inspuiten.. Scheve mond
Vind dit niet netjes van de dierenarts en zou er toch echt een melding van maken!

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 08:06

Somebitch schreef:
Hmm apart verhaal..
Vind dit niet netjes van de dierenarts en zou er toch echt een melding van maken!

Je leest toch dat broer van TS toestemming heeft gegeven. Wat is er dán niet netjes aan? Vreemde reactie nadat TS dit uitgelegd heeft. En zolang is het topic niet om dat niet even door te lezen.

MisMartine schreef:
Oke ben er achter hoe het zit.

Mijn broer was dus schijnbaar thuis geweest. En die was op dat moment buiten. Dus de dierenarts was naar hem toegelopen. En mijn broer heeft de papieren gepakt.

De DA valt echt niets te verwijten toch?

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 08:17

Dat heb ik gelezen en dan nog is het niet netjes.. Dierenarts hoort nu eenmaal gewoon op de goede plek te komen..
Als hier zoiets zou gebeuren zou ik er niet blij mee zijn en zeker een melding ervan maken..

edit: overigens is het niet alleen de dierenarts zijn schuld.. De broer in kwestie heeft ook verkeerde dingen gezegd.

xx_Lizet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 12:57

Mischien kan je even een klacht in dienen?

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 13:58

xx_Lizet schreef:
Mischien kan je even een klacht in dienen?

Zoals ik al zei: het is nergens voor nodig om een klacht in te dienen, als diegene toestemming heeft gegeven (in dit geval mijn broertje).

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 13:59

natasja50 schreef:
Somebitch schreef:
Hmm apart verhaal..

Je leest toch dat broer van TS toestemming heeft gegeven. Wat is er dán niet netjes aan? Vreemde reactie nadat TS dit uitgelegd heeft. En zolang is het topic niet om dat niet even door te lezen.

De DA valt echt niets te verwijten toch?

Nee, de DA heeft niets verkeerd gedaan. Hij wist gewoon niet waar hij moest zijn en hij heeft toestemming gekregen.