Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MLover schreef:nikilover schreef:het is wel zo robin,je noet haar dalijk in de zomer wat extra in de gaten houden met haar staart en manen;) anders zijn ze er dalijk weeeeeer afgeschuurdje komt me 6 spril bij me wedstrijd wel weer groomen en geruststellen he net zoals de laatste keer
zullen we zaterdag rond 5 uur een mcflurry gaan halen? x scuzz
Ja maar die mensen (oude eigenaren) zeiden dat ze niet meer schuurde enzo.
Jezus heb ik weer.
Jaa ik zal je geruststellen
mjaa je merkt het vanzelf als ze weer gaat schuren.Die mensen hadden ook gezegd dat ze goed 'ingereden'was en kon wijken etc. en dat bleek ook niet zo te zijn dusjaa..maar daar zit wel weer een voordeel aan,jullie kunnen het nu allemaal samen gaan leren,net zoals ik met marius gedaan heb,en geloof me,dat is veel leuker dan een z paard kopen die alle knopjes al kent
heb trouwens eindelijk een roze anky dekje gevonden,dus daar hoor je mij niet meer over zeuren hihi
groetjes jenelvaaa scuzziee
Skotti schreef:Pardon? ik val je niet aan hoor! Dat maak je er zelf van. Je merkt het vanzelf in de zomer als het zo is!
hvjluck schreef:Wat een leukie
MLover schreef:Skotti schreef:Pardon? ik val je niet aan hoor! Dat maak je er zelf van. Je merkt het vanzelf in de zomer als het zo is!
JIJ maakt er een probleem van!
Ik hoor toch net van mn moeder dat ze geen exceem heeft, ga er dan ook niet over werder.
Jeetje zeg zeurmens
dit heb ik ergens gezien op bokt en ik heb gemerkt dat het idd zo is: jij beleefd= zij beleefd. Mjaa ik zie je morgen ik ga proberen je les bij te wonen
met een zweep achter marieke aanrennen
xxjes scuzzer
Skotti schreef:Nou hier mijn laatste berichtje, wie ik ben? iemand die je een tip geeft! maar blijkbaar word dat niet getollerteed bij jou! dat maakt verder helemaal niks uit hoor, maar reageer dan niet zo kinderachtig. Want ik kan nergens terug vinden waar ik er een probleem van maak. Maarja het zal wel veel plezier van haar verder...
.Skotti schreef:Ik wil alleen aangeven dat je nu heel moeilijk kan zien of een paard exceem heeft omdat het het seizoen nog niet is!
Robin snel nieuwe foto's maken ook van het rijden he!! groetjes scuzziiee
LoTjE22 schreef:Leuk bessie die foto van jullie samen is echt leuk