je had hem al op school laten zien en toen had ik al gezegd dat het een heerlijk beest is.. Maar nog keertje dan
hij is gewoon leuk
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
je had hem al op school laten zien en toen had ik al gezegd dat het een heerlijk beest is.. Maar nog keertje dan
hij is gewoon leuk
rockey schreef:Pasha schreef:Woowtss.. Wat een plaatje
Ach als je rustig aan doet is het niks verkeerd dat hij al bereden is, worden ze ook wat makkelijker van..
En een voordeel van castreren is dat hij misschien dan nog wel wat de hoogte in groeit!!
Succes met deze eyecatcher
ja dat hoorde ik ook, dan groeien ze vaak iets sneller. een cm of 3 wordt hij toch nog wel groter, daar ben ik niet bang voor, en als hij rond de 166 gaat zitten is het mij al lang goedben zelf ook niet zo groot

Katja schreef:Wat een gaaf dier zeg!!
Ben je toch weer aan het rijden geslagen? (misschien heel oud nieuws maar ik had het niet meegekregen)
marieke heeft die ondertussen doorgestart en ik kreeg toch weer de kriebels, die loopt momenteel echt heel fijn hebben de punten voor het z2, maar die krijgt binnenkort haar eerste veulen, dus die mag lekker genieten van het mama worden en zijn straks
rockey schreef:dank je!!
dank jullie wel voor de reacties!
Myra schreef:De toon van je bericht is wel heel erg negatief. Je zou ook kunnen vragen waarom ze het op deze manier aanpakken ipv het gelijk te veroordelen.Waar slaat dit op??
2.5 en dan al zo (intensief) rijden? En dan moet je nog veel gaan trainen wil je in oktober starten.

Paintlinger schreef:Ik wil nog even iets kwijt....
Ik vind het vreselijk typisch hier op bokt..
Er wordt hier heel erg met verschillende standaarden gemeten..
-De 1 heeft een mooie dure zadelmakke 2,5 jarige en krijgt GEEN reltopic.
- De ander heeft er 1 die dik in de wintervacht zit en misschien iets minder mooi is...die krijgt natuurlijk WEL een reltopic..
ENORM oneerlijk!!
kan dit dier er wat aan doen dat hij in een stal staat geschoren en enz..
als jullie eens even rondkijken/vragen naar hengsten die voor de keuring zijn klaar gemaakt, is grotendeels er al van zadelmak, dat betekend niet, als iemand iets doet dat ik het ook meteen moet doen, maar we hebben dit paard zadelmak gekocht, en ik krijg daarbij erg goede begeleiding, dus ik weet gewoon zeker dat we neit te vlug gaan, maandag wordt hij geopereerd en krijgt hij 5 weken rust, daarna pak ik hem wel weer op
als jullie eens even rondkijken/vragen naar hengsten die voor de keuring zijn klaar gemaakt, is grotendeels er al van zadelmak.
Dat iedereen het nog weer ff moet zeggen hoe erg het is..
channie18 schreef:wat een plaatje van een paard echt een eyecatcher!! met 2,5 jaar zadelmak maken is niks mis mee als je maar kalm aan doet. veel plezier met dit super gave paardje!!

dees_daan schreef:dat de hengsten voor de keuring zijn klaar gemaakt, vind ik geen excuus, sorry..