Echt een prachtig paardje en je rijd haar super!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik dacht eerst oh god wat ga ik nou plaatsen, *meestal kan je mij NIET vinden in een jurk hoor
maar ja er zitten wel een paar mooie rijfotos bij en vrijheidsdressuur gelukkig 

jefreyginny schreef:hey ja de foto's zijn adembenemend..
ik vindt je jurk echt onijs sexy staan:P
en de foto's zijn mooier dan ik had verwacht.
gewoon weer een top dag uitgekozen.
en je heb geluistert naar mijn tips hehehehe.
haha * en stiekem is een feestje nooit verkeerd haha*
)
Súpermooi, echtwaar, die laatste foto, zo lief! Als m'n camera het weer doet wil ik jullie ook echt (ja, in jurk
) op de foto, haha! Echt wauw, super, jullie gaan zekerweten de show stelen op IB met z'n viertjes!
jij lijkt echt zo klein daar, en banshee zo groot (ehm, wat eigenlijk allebei ook wel zo is, hahaha, maar op die foto lijkt het nog erger), zo'n gave foto!
roosje84 schreef:jefreyginny schreef:hey ja de foto's zijn adembenemend..
ik vindt je jurk echt onijs sexy staan:P
en de foto's zijn mooier dan ik had verwacht.
gewoon weer een top dag uitgekozen.
en je heb geluistert naar mijn tips hehehehe.
Je had haar meteen moeten vragen Jef..de jurk is er alhaha * en stiekem is een feestje nooit verkeerd haha*
Wat een mooie foto's zeg..wowwwieeee...Je lijkt echt een prinses op fjordenpaard

en dan samen te paard voor een shoot! echt super kei gaaf hoor gin! jurk staat je heeeeel mooi
wooooowwww!!!!! Prachtig!! Als je ooit trouwt vind ik het anders wel héél geschikte foto's voor op de uitnodiging hoor!!