Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
annemarijn schreef:Gaaf die foto's van alleen de benen! Niks mooiers dan paardenbenen in actie tenslotte!
Ze lijken toch echt niet op elkaar
ShannaY schreef:Ziet niemand nou dat het twee paarden zijnZe lijken toch echt niet op elkaar
Ik zit ook al opnieuw te kijken, behalve dat ze de zelfde kleur zijn, is het verschil toch duidelijk te zien haha.
Leuke foto's.
ik vindt het er goed uitzien. Je mag je paard mischien wat iets meer oprichten maar het ziet er super uit!
Tulandro schreef:ShannaY schreef:Ziet niemand nou dat het twee paarden zijnZe lijken toch echt niet op elkaar
Ik zit ook al opnieuw te kijken, behalve dat ze de zelfde kleur zijn, is het verschil toch duidelijk te zien haha.
Maar jij hebt niet gevlochten
En ik heb geen jasje aan.. bouw van de paarden is anders haha.
Jaffel schreef:Leuke foto's! Jammer dat jullie niet door zijn!
Tulandro, ik zag in je profiel dat je paard een Havel x Jason is. Heel leuk, een lesgenoot/kennis van mij heeft een volle broer van hem, Vulandro!
Wat leuk, ik heb je gelijk een pb gestuurd!!

Faelivrin schreef:Tulandro een erg stoere pony, maar vanwege de zon was het vrij lastig om een goed moment te pakken. Inderdaad het lichtrijden e.d. Maarja, heb mijn best gedaan. Navorite had zulke mooie gestrekte voetjes dat ik die inderdaad op de foto heb gezet.![]()
Het zag er bij beide netjes uit hoor!
Faelivrin schreef:Tulandro een erg stoere pony, maar vanwege de zon was het vrij lastig om een goed moment te pakken. Inderdaad het lichtrijden e.d. Maarja, heb mijn best gedaan. Navorite had zulke mooie gestrekte voetjes dat ik die inderdaad op de foto heb gezet.![]()
Het zag er bij beide netjes uit hoor!