[Shets] Gewoon wat foto's

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tijgertje86

Re: [Shets] Gewoon wat foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 12:40

Jammer dat jullie zo verontwaardigd reageren. Ik let niet op een lachend meisje op een steigerende pony, die door haar lach laat merken dat het leuk is en zeker geen 'gevecht'.

Ik let alleen op de signalen die de pony geeft. De steigerende pony doet dit zeker niet uit vrije wil. Dat zie ik aan zijn hele lichaam. Als hij dat wel zou doen, dan zou zijn hoofd niet achter de loodlijn getrokken zijn, maar dan zou het touw loshangen en de pony zijn neus naar voren steken.

Verder vind ik het jammer, dat jonge (onervaren?) meiden zo direct reageren. Laat je niet door mij uit het veld slaan en als mijn reactie je niet bevalt, post dan een positieve reactie. Mijn posts hoef je toch niet tig keer te quoten, dan wordt het topic helemaal negatief.

Wat ik hiermee wil zeggen: Mijn mening is dat deze foto's geen net beeld geven van de omgang met een Shetlandpony. Eigenwijze pony alla, maar overvragen is not done. Ik neem aan de de TS dit topic start om reacties te krijgen, zowel positief als negatief. Reageer dan ook niet verantwoordigd om een reactie die je niet bevalt.

Wat betreft de laatste post van MiranxSuraya, dat slaat natuurlijk kant nog wal, dat snap je zelf wel.

Aline_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 14:04

Leuke Shetlandpony's hoor! Die manen zijn wel erg tof!!!

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 14:36

Super leuke pony's !!!! Heel lief..
Ik denk niet dat ze overvraagt worden , let wel op met stijgeren dat is gevaarlijk..En die hindernis , daar gaat hij toch niet over als hij niet wil !!!.. Hij wil het dus wel,...

Leuke beestjes !!!!!

Leuke foto's voor al die ene dan ze zwemmen en je allen die snoetjes ziet .. !

Nienke86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 15:33

@sannekeee: dat denk ik dus ook als hij het niet ozu kunne zou het niet ook niet gaan springen.

@ tijgertje86: Ik respecteer jou mening ook wel.
Maar je reactie in het begin deed mij denken dat je de pony ook kent. Zo kwam het over.
Want Oscar is gewoon een dikke boef, en zoals eerder vermeld, er word niet meer op gereden, en hij heeft geen hoofdstel in.
En pijn heeft hij ook echt niet, want hij steigerde alleel maar als ze met hem in het gras ging rijden.
Dan gaat hjij gewoon veel liever staan te eten.
En ik vind alle recaties goed als ze maar waar zijn.
En mijn pony's worden niet overvraagd.
Want als ze het niet kunnen zie ik dat zelf ook wel.
En tsjah dat steigeren is fout, dat weet ik zelf ook wel, maar zen hoofd omhoog trekken en zo wat je in het begin zei, vind ik niet correct want je was er niet bij.
En mensen op dit forum die mij daadwerkelijk ook kennen, weten dat ik mijn pony's niet iets zou aandoen of laten wat ze niet kunnen.

Maar bedankt voor je reactie
En als je nog dingen wild melden aan mij staat men pb voor je open
Want ik ben niet iemand die voor 'negatieve' reacties weg gaat lopen Lachen
Iedereen zen eigen mening, maar als daardoor mijn topic bv verknalt zou worden heb ik het liever via pb Knipoog

skippyjoehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 15:41

super leuke fotos Haha!
ik heb jou ook op partflock Knipoog

kiara1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 15:47

ik vind het hele coole shets .. en die springende shet zal wel een shet met grote spring aanleg zijn .. wat gaat die hoog Clown
en ik vind persoonlijk ook als je dan ook negatievere comentaar geeft doe het dan via pb en verpest niet iemand zijn topic.. het is gewoon de bedoeling van leuke foto's over haard pony's te posten.. en tjah die steiger foto .. een foutje maar dat gebeurt bij iedereen toch wel es Knipoog

Nienke86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 16:58

skippyjoehoe Jaa dat kan best Tong uitsteken
Heb er zoveel haha.

kiara1 : Dank je wel Haha!
Ja Oscar is ook super gek op springen, en idd hij zal wel springaanleg hebben B)
Ja en tijgertje86 had niet echt super negatief commentaar, ze zegt gewoon wat zij ervan vind, maja daar ben ik het niet mee eens, dus praat ik dat liever uit via pb, en niet in mijn topic.
En idd die steiger foto, tsjah als Oscar in het gras loopt en hij wil gras eten, gata ie met zen hoofd naar beneden en trek je hem dan omhoog en geef je heel licht been bij, gaar hij omhoog.
Dus ja niks zen hoofd omhoog trekken of iets in die trent maja.
Thnx voor de leuke reacaties weer Haha!

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 18:03

Dat springen vind ik niet echt overvraagd. Hoe vaak zie je niet dat ze in de topsport met grote paarden over een grote hindernis springen. Is dat dan niet overvraagd? Nee, want dat hoort zo. Nou dat vind ik ook belachelijk.
Maar ik zie wel dat hij het steigeren niet leuk vind en dat miss wel een beetje overvraagd is!

Nienke86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 19:02

Mloei schreef:
Dat springen vind ik niet echt overvraagd. Hoe vaak zie je niet dat ze in de topsport met grote paarden over een grote hindernis springen. Is dat dan niet overvraagd? Nee, want dat hoort zo. Nou dat vind ik ook belachelijk.
Maar ik zie wel dat hij het steigeren niet leuk vind en dat miss wel een beetje overvraagd is!

Maar wij vinden het niet leuk als hij steigert, maar dat kwam puur doordat hij op het gras ging lopen,
en overvraagd is het dan nog steeds niet want er werd niet gevraagd of zhij wou steigeren.

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 19:27

Pff.. hebben we bokt weer hoor, alleen maar om een steigerfoto Clown Dat spaanse gebeuren waarin de paarden continu moeten steigeren, dat MOETEN ze toch ook? En als ze het niet doen in de show worden ze omhooggetrokken...

Haha, ik maak me er nog steeds niet druk om, alleen van de opmerkingen van Tijgertje86 ga IK bijna steigeren!
Blijf bij mijn mening; leuke foto's! Waarom rijd dat meisje er eigenlijk niet meer op? Knipoog

Nienke86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 19:44

Ze rijd er niet meer op omdat ze eigelijk al wat aan de grote kant is, heel af en toe mag het nog wel, maar niet TE vaak meer zeg maar Knipoog
Wil zen rug en gewrichten en alles niet verknallen, en ze zit hem in de weg met der benen als ze rijd, niet echt extreem maar toch.

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:30

Ooh okee! Jammer!

cherriie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 14:10

Kimonoo schreef:
ziet er leuk uit hoor. jammer dat iedereen weer moet zeuren. gewoon een eigenwijze shetlander die even zijn zin doordramt en daarom gaat stijgeren. niks mis mee in mijn ogen! Lachen

ja helemaal gelijk.

echt leuke shetjes Haha!

Nienke86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-08 19:16

Dank jullie wel Haha!
Ben ook erg trots op ze