missmiekie schreef:Lesklant van mij rijdt mee bij de Z1 pony's!
leukkkkkkkkkkkk ....
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
missmiekie schreef:Lesklant van mij rijdt mee bij de Z1 pony's!
Otje schreef:missmiekie schreef:Lesklant van mij rijdt mee bij de Z1 pony's!
leukkkkkkkkkkkk ....
*
missmiekie schreef:Hihi, is natuurlijk een optie...![]()
Jullie pony herken ik wel, van hester. Dus dan moeten jullie ook niet zo moeilijk te vinden zijn...

) Otje schreef:missmiekie schreef:Hihi, is natuurlijk een optie...![]()
Jullie pony herken ik wel, van hester. Dus dan moeten jullie ook niet zo moeilijk te vinden zijn...
ow wat gaaf je kent Hester?
die woont echt niet bij jou in de straat hoor
weet je wat een eind rijden dat was (2 a 3x per week)

Otje schreef:Ik snap het helemaal
ik heb Shanna leren kennen via Hester
), en die is absoluut het tegenovergestelde van mij. Zij is dun en klein, en ik ben groot en ...*juist, goed ingevuld*
Ze rijdt op een schimmel, van rond de 1.45. missmiekie schreef:Otje schreef:Ik snap het helemaal
ik heb Shanna leren kennen via Hester
Haha, gezellig al die 'indirecte' contacten![]()
Maar dat moet dus helemaal goedkomen, mocht je mij willen herkennen, ik ben mee met een meisje, heel dun(doet modelacademy oid, dus ja...), en die is absoluut het tegenovergestelde van mij. Zij is dun en klein, en ik ben groot en ...*juist, goed ingevuld*
Ze rijdt op een schimmel, van rond de 1.45.
alles wat meer dan maatje 36 heeft en naast of bij die schimmel loopt, spreek ik aan
Otje schreef:missmiekie schreef:Haha, gezellig al die 'indirecte' contacten![]()
Maar dat moet dus helemaal goedkomen, mocht je mij willen herkennen, ik ben mee met een meisje, heel dun(doet modelacademy oid, dus ja...), en die is absoluut het tegenovergestelde van mij. Zij is dun en klein, en ik ben groot en ...*juist, goed ingevuld*
Ze rijdt op een schimmel, van rond de 1.45.
ik ga op zoek op een dun meisje op een schimmel in het Z1alles wat meer dan maatje 36 heeft en naast of bij die schimmel loopt, spreek ik aan
Meisje op de schimmel; nog een herkenningspunt; ze heeft geen leren laarzen en een wintec zadel, dat is tegenwoordig nogal opvallend volgens mij
missmiekie schreef:WHEHEHE, *raapt zichzelf op van de grond*
En ik loop waarschijnlijk naast een hele lange gozer(a 1.93), nou, dat moet toch gemakkelijk zijn, of nietMeisje op de schimmel; nog een herkenningspunt; ze heeft geen leren laarzen en een wintec zadel, dat is tegenwoordig nogal opvallend volgens mij
Otje schreef:missmiekie schreef:WHEHEHE, *raapt zichzelf op van de grond*
En ik loop waarschijnlijk naast een hele lange gozer(a 1.93), nou, dat moet toch gemakkelijk zijn, of nietMeisje op de schimmel; nog een herkenningspunt; ze heeft geen leren laarzen en een wintec zadel, dat is tegenwoordig nogal opvallend volgens mij
in de Z1, zonder leren laarzen en met een kunststof zadel
ja die valt wel op tegenwoordig
Ik vind het ontzettend stoer eigenlijk, ze heeft niet eens bandages oid, het is echt een makkelijk kind, die vind dat ze al die spullen niet nodig heeft, dit werkt 'prima'
Ze heeft geen witte bandages, en scheren; wat is dat? Dus nu heb ik haar maar witte bandages gegeven om te lenen, en heb ik ervoor gezorgd dat als het goed is, de pony geschoren gaat worden, hihi
missmiekie schreef:Otje schreef:
in de Z1, zonder leren laarzen en met een kunststof zadel
ja die valt wel op tegenwoordig
Nou, dan moet het dus gemakkelijk te herkennen zijn.Ik vind het ontzettend stoer eigenlijk, ze heeft niet eens bandages oid, het is echt een makkelijk kind, die vind dat ze al die spullen niet nodig heeft, dit werkt 'prima'
Ze heeft geen witte bandages, en scheren; wat is dat? Dus nu heb ik haar maar witte bandages gegeven om te lenen, en heb ik ervoor gezorgd dat als het goed is, de pony geschoren gaat worden, hihi

Otje schreef:missmiekie schreef:Nou, dan moet het dus gemakkelijk te herkennen zijn.Ik vind het ontzettend stoer eigenlijk, ze heeft niet eens bandages oid, het is echt een makkelijk kind, die vind dat ze al die spullen niet nodig heeft, dit werkt 'prima'
is de schimmel echt spierwit?
dan vind ik zwart mooier hoor
lekker is dat he, dat ze zo makkelijk zijn![]()
leren laarzen haal ik tweede hands van i-net
bandages hebben we vorige maand gekregen van iemand die er niets mee deed
alleen haar zadel die is wel nieuw nadat haar vorige gestolen was
En ja, het is aan de ene kant wel heerlijk, maar aan de andere kant, ik ben iemand die ontzettend secuur is, en ik zou dus ook echt niet weg kunnen, zonder alles op-en-top klaar te hebben, en zij is zoooo makkelijk, hihi
Het is nog net dat de pony zo vies is, dat het echt niet kan zonder te wassen, maar anders had ze het gerust gedaan
ik ga naar huis, ik kom van avond en anders morgen overdag nog wel even bokken
Otje schreef:sunniebunnie schreef:Ja ik had hem iets te vroeg geopend !
Maar ik ben ook door en reserve kringkampioen
9 februari in het M2 in vlaardingen
leuk joh, van de zomer tegen elkaar en nu weer
ja en Ilovelucky met Twister is ook weer van de partij
echt leuk dat we weer veel dezelfde hebben in de groep op de regio als van de zomer

Sanne_Reth schreef:Hoi, ik ben ook door naar de regio in Vlaardingen op 9 februari in het M2
Ben kringkampioen met Reth geworden![]()
Heb mega veel zin in de regiokampioenschappen!!
Otje schreef:Miekie, wat een klein wereldje toch he![]()
Misschien kunnen we Shanna strikken om 9 februari naar Vlaardingen te komen

Annash schreef:Otje schreef:Miekie, wat een klein wereldje toch he![]()
Misschien kunnen we Shanna strikken om 9 februari naar Vlaardingen te komen
Zeg dames niet teveel over mij l*llen he![]()
Wat gaaf dat Aurelie naar de regio mag. Wens haar maar succes van mij!
Maar zou er niet vanuit gaan dat ik bij de ponyregio aanwezig ben. Paardenregio moet ik nog even bekijken want een vriendin moet starten... maar pff het is zo'n eind!!!
maar we kunnen heus wel slaapplaats regelen hoor

) alweer aardig compleet
ilovelucky schreef:Ja,
En Edith Chardon, Joyce van Elven zijn ook door.