Mijn vader had het gevraagt Ik vind zelf ook dat ze wat ronder mag maar dan ga ik weer zo veel in haar mond zitten. Ik moet mijn teugels er gewoon wat meer bijhouden
Laatst bijgewerkt door Peelie op 12-01-08 17:16, in het totaal 1 keer bewerkt
heyhey! wat leuk zegg! Wat had jij allemaal voor onderdelen gereden, ik weet echt niet wat ik moet gaan doen, ben zooo inspiratielooos . Maar wel echt een gave ervaring, ziet er leuk uit!
Ik was ook inspiratieloos... Ik durfde niet te wijken in de veronderstelling dat ze het niet wou doen. dus ik heb een beetje versneld en verzameld. beetje voltes rijden. beetje stelling hier en daar. NIet veel boeients. en mara in de gallop houden. Ze viel telkens terug...
Okée, nou ik weet echt nog niet wat ik wil gaaan doen, met dat wijken zit ik dus precies het zelfde! de pony die ik meeneem is 4 alstie zn dag heeft doetie, en anders looptie pal rechtuit dus ik weet het ook nog niet
De mijne kan ook nog niet strekken, moeten we ook nog even oefenen maarja hij staat nu kreupel.. ofja zo goed als beter maar nog niet helemaal ''stabiel'' zegmaar
Jammer dat je niet door bent, maar volgens mij is het een super leuke ervaring! Ik moet binnenkort ook, ik moet in Deurne rijden. Ik vind het wel stom dat ze oranje dekjes hebben gekozen, je moet zelf in je wedstrijd uniform komen en dan krijg je een oranje dekje. Ik hoop dat je er veel van geleerd hebt. Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar meerdere topics
Ik doe ook mee, in Deurne met mijn 4-jarige Ik heb echt helemaal de kriebels gekregen van je topic. Ik heb er wel heel erg zin zin, maar vind het toch wel spannend. Ik vind het inderdaad ook wel jammer dat het sjabrak niet wit is...
Maar ik vind het er goed uitzien! Je zit lekker rustig en je zit haar niet in de weg. Dat ronder komen komt vanzelf. Jammer dat je niet doorbent
Ik dacht trouwens dat je dat pas aan het eind van alle selecties hoorde
nee als je je nummertje in leverd krijg je een brief en daar staat op of je genomineerd bent ja of nee. Wel netjes.
Het valt allenmaal best wel mee ik dacht ook ow jee eng. Maar het is echt niet eng (behalve als hij je opeens recht in je ogen aan kijkt...) Het is gewoon een beetje rond rijden en dan geeft hij je een tip en hij zecht een beetje wat je moet doen. Helemaal niet zo spannend als ik er over na denk.
ja ik zit er ook telkens over te denken om mijn beugels langer te doen maar ik ben bang dat ik dan mijn beugels kwijt raak... Ik zal het een keer proberen.
Het is in het begin alleen een beetje wennen, maar het is veel beter voor je beenligging (op deze manier trek je ze op en leer je niet hoe je je balans moet vinden) en je kan beter contact maken met je paard waardoor hij sneller op het been reageert. Beugels raak je niet kwijt hoor zolang je je hakken uitdrukt.
leuk dat je een geslaagde dag hebt gehad, op de fot's ziet het er ook netjes uit. Die shabrak is best aardig, alleen had ik ook verwacht dat 'ie wit zou zijn...
veel suc6. Ik heb mijn beugels een paar maanden terug al een gat langer gemaakt. Ik zal ze voor maandag weer een gat lager maken. kijken of ik in de gallop beter kan blijven zitten. Zondag lekker een vrije dag.