Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik had bij die site al zo'n idee van die foto's herken ik 
samen met de kijkers natuurlijk.....
Mijn pony komt bij hem vandaan wil dr wel even showen daar (A)
rina schreef:Grin als je nou gezegt had dat het vlak bij Hardegarijp lag had ik het wel geweten![]()
Maar dat is nog een hele beste tippel, voor mij dan. Denk niet dat ik dat doe, me toch een beetje te ver. Drachten is al 1,5 uur. Jammer (voor mij) dat het zover weg is.
magda_90 schreef:Ik dacht dat die stal altijd Stal Brand heette
feliciaa schreef:rina schreef:Grin als je nou gezegt had dat het vlak bij Hardegarijp lag had ik het wel geweten![]()
Maar dat is nog een hele beste tippel, voor mij dan. Denk niet dat ik dat doe, me toch een beetje te ver. Drachten is al 1,5 uur. Jammer (voor mij) dat het zover weg is.
Ik weet niet van welke kant je komt, maar bergum is vlakbij drachten en je kan via bergum als je binnendoor gaat (geen hele moeilijke route) binnen 10 minuutjes bij stal van de singel zijn, dat scheelt al een heel stuk.. als drachten dan 1,5 uur is ben je als je een beetje geluk hebt in 1 uur en 3 kwartier in tytsjerk..
Duitsland dus, en mij voor een onderling wedstrijdje toch echt even te ver rijden. Ik ben altijd wel te vinden voor een wedstrijdje, maar het moet wel een beetje in de buurt blijven.
..
Maar ziranda moet hij zich toch wel kunnen herinneren vind ik