Super paard zeg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
picolorasco schreef:Als ts verder niets over het paard mag en wil vertellen ga ik er vanuit dat ze eerlijk kan zijn over wat er naar buiten komt.wie zegt dat het een jazz is. Kheb nog horen liegen over afstammelingen en naam zodat men op het verkeerde been zou zijn ivm het paard
rianne67 schreef:Maar als het stil moet blijven, neem ik niet aan dat het op bokt uitgebracht mag worden?
Wel een ontzettend mooi dier!
rianne67 schreef:Maar als het stil moet blijven, neem ik niet aan dat het op bokt uitgebracht mag worden?
Katja schreef:picolorasco schreef:Als ts verder niets over het paard mag en wil vertellen ga ik er vanuit dat ze eerlijk kan zijn over wat er naar buiten komt.wie zegt dat het een jazz is. Kheb nog horen liegen over afstammelingen en naam zodat men op het verkeerde been zou zijn ivm het paard
Lijkt me ook dat als het nog relatief stil moet blijven het paard nog niet op de site van Edward staat.
beenyman schreef:Is het niet tijd om het topic door te lezen?is het niet die Stradivarius?? http://www.edwardgal.nl/?p=51&id=18&l=NL
detour schreef:Leuke cap heeft hij op.
Kajanus schreef:detour schreef:Leuke cap heeft hij op.
Zonder vind ik hem knapperdit gezeur gaat toch niet beginnen wel cap geen cap