Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sonja schreef:Is de L1 en de L2 bij voorbaat al samengevoegd
Mega gaaf dus!!! Super dat de organisatoren luisteren naar de deelnemers! Dus, nu allemaal massaal inschrijven!
DubbelDun schreef:Wordt er niet veel te hoog tegen de L1 aangekeken??
"Vroeger" waren er toch ook genoeg ruiters die zowel Ama als Prof starten ??
Wat is nu eigenlijk het probleem?? Dat een klasse voller wordt doordat ie wordt samengevoegd... OK dat kan een reden zijn, maar het zijn wel de betere ruiters, dús zou je er minder last van moeten hebben als wanneer bijv. een L3 met L4 wordt samengevoegd.
En wat is een 'volle' klas?? Tévol kan het niet worden, want dan hoeft er niet samengevoegd te worden
[/quote]
Pannenkoek schreef:`Ik heb zojuist met John van de Silver-Ranch overleg gehad en zij schrijven de IHT in ieder geval voor hun wedstrijd in februari voor de L5 en L4. Indien er voldoende animo is wordt het een terugkerend onderdeel.
Rob
Ik ga mijn startnummer aanvraag op de bus doen! En nu maar hopen dat ik L4 mag starten crazycactus schreef:Zou het trouwens geen optie zijn om de IHT levelloos te maken??? Het is nog zo'n jong onderdeel dat er nog niet zoveel paarden zijn die er zo bedreven in zijn.
crazycactus schreef:Ik zal eens kijken of ik zin heb om dan al weer te gaan starten. Zou het trouwens geen optie zijn om de IHT levelloos te maken??? Het is nog zo'n jong onderdeel dat er nog niet zoveel paarden zijn die er zo bedreven in zijn.
Ben geen IHT-liefhebber. 'k Zit er liever op
Sonja schreef:*mental picture*Hahaha jaaaaaa dat is mijn onderdeel! Kan ik die ook aanvragen bij de WRAN denk je?
Pattern:
Jog naar het hek, voorwaarts erdoorheen, arm aan het hek laten hangen en in lope naar het vierkant...