Volgens mij zie ik jou wel eens op de burght, :0Ik zag trouwens adje voorop lopen, volgens mij op een foto in het filmpje.(ben daar leiding bij ponykamp)
wat een sporttinker zeg !Dit doen niet heel veel mensen je na denk ik zo Echt een leuk beestje! jullie zijn echt een supercombi
aniekje schreef:Volgens mij zie ik jou wel eens op de burght, :0Ik zag trouwens adje voorop lopen, volgens mij op een foto in het filmpje.(ben daar leiding bij ponykamp) Dat zal best kunnen, ik rij daar ook Spreek me een keer aan zou ik zeggen
Ik woon nu in Oegstgeest. Morgen zie ik heddy maar niet bij de burght. Ben er denk pas weer rond mei ofzo
Wat een leuke tinker zeg! Vind hem leuk met zijn bles en sokken En wat kan hij goed springen! Dat je dat durfde over 1.25m Leuk overzicht!
Ik durfde ook moeilijk, maar ik had zoiets van, kan het altijd proberen haha Het was een mooie kans om te kijken hoe hoog ie kan.Maar denk er wel aan dat ze al "eventjes" een cross en springparcour heeft gelopen, en al gedressuurd, dat is niet niks...
wat supergaaf zeg om te zien ! die kan echt supergoed springen! nog superveel geluk ermee je maakt ze allemaal in met de sgw wedstrijden !
Geweldig Melanie, bonny is volgens mij een paard uit duizenden, ontzettend veel succes volgend jaar op je officiele crossen! Groetjes Irene
Pfoei dat verwacht je niet van een tinker! Wat een geweldig veelzijdig dier zeg! Jullie zijn echt samen opgegroeid, mooi op te zien hoor! Heel veel plezier nog samen en succes volgend jaar!