Tivara & Nanoe gaan uit hun dak in de bak

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tivara

Re: Tivara & Nanoe gaan uit hun dak in de bak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-07 19:57

Nee, geen peesjes of springschoenen Vork Tivara staat nog steeds in de wei, en daar heeft ze ook geen beschermers om (nu te blubberig en anders moet ze die te vaak/te lang om hebben) dus ook in de bak heeft ze (meestal) geen beschermers om. Alleen als het heel lang geleden is dat ze in de bak is geweest. Lachen En Nanoe ga ik nog geen beschermers omdoen Clown

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 20:01

_Kiki_ schreef:
Nee, geen peesjes of springschoenen Vork Tivara staat nog steeds in de wei, en daar heeft ze ook geen beschermers om (nu te blubberig en anders moet ze die te vaak/te lang om hebben) dus ook in de bak heeft ze (meestal) geen beschermers om. Alleen als het heel lang geleden is dat ze in de bak is geweest. Lachen En Nanoe ga ik nog geen beschermers omdoen Clown

ooooh haha ! ik wist niet dat ze op de wei liep ! Ik ging er vanuit dat ze op stal stond steeds i.v.m. de regen enzo.
Die van mij is dan echt veeeeeeeeeeeeel te lomp voor blote benen Clown

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-07 20:02

Tivara is nou ook niet echt voorzichtig ofzo met haar benen Clown Maar ik kan peesjes/springschoenen aan blijven slepen als ik die altijd maar om doe..