Jullie zijn zeker vooruit gegaan! Keep up the good work!! En hou me op de hoogte

X Arie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nee echt 

. Frieke84 schreef:Die foto met als commentaar *dat hoofdje* !! Dat smoeltje is echt helemaal hetzelfde als het smoeltje van mijn paard (zou dat een familietrekje zijn?)
Jullie hebben duidelijk al een hele weg afgelegd. Jullie zijn er nog niet, maar je bent in elk geval goed bezig !!
't zijn prachtige dieren hé
Bedankt hoor.Liselot11 schreef:Erg leuk om te lezen! Volgens mij zijn jullie vriendjes voor het leven.
Als je toch een klein tipje wilt, let op je houding, op het recht blijven zitten.
Nog heel veel plezier met zijn tweetjes!

Soprano schreef:Oo mooie Bastet weer!!
Ik vind jullie samen erg verbeterd, en ik vind haar precies altijd maar knapper en knapper worden.

bolleke schreef:Leuk overzicht,
die er zitten echt wel hele mooie foto's bij hoor!
die op het veld crossen is wel sjiek. Het is echt wel een mooi paardje hoor!
Alleen zit je nogal naar voor, maar dat weet je zelf ook wel al!
( ik hoef trouwens zo'n commentaar niet te geven, want heb er vaak ook last van. kheb dan tgevoel dak redelijk recht zit, een klein beetje naar voren, maar als je dan in de spiegel kijkt...)
Heb ooit eens hiervoor de tip gehoord, om eens met een zweep door je elleboog, achter je rug en naar je andere elleboog, te rijden, dan zit je kaars recht!
Elmira schreef:Mooi paard echt wel. Nog veel succes in de toekomst!
laverite schreef:Nog mensen?
God, die wedstrijdhekjes: zal nog even duren! 

zal wel nog ff duren
Veel succes nog verder, alleen maar in stijgende lijn natuurlijk