NathalieBerg schreef:Zeker duidelijke vooruit gangen !
Ga zo door
Liefs nathalie
Dat hopen we dat we zo door mogen gaan 
Ze staat helaas al twee weken stil ondertussen door examens en weer! (wel op weide wel te verstaan)
aukje91 schreef:Wauw wat een vooruitgang! Lijkt me geen makkelijk paard zo te lezen, knap hoor

Zeker niet...Ja, wel als je gebruiksaanwijzingen er bij krijgt. Maar die kreeg ik helaas niet...Heb ontzettend veel van haar geleerd!
KiWiKo schreef:
nu kan ik er idd ook heel hard om lachen maar toen vond ik dat absoluut niet grappig

KiWiKo schreef:Tjees meis, wat ben jij handig geworden van deze merrie
super joh!!!
wat je allemaal al niet kan bereiken met gewoon doorzetten en blijven zoeken naar wegen om het WEL voor elkaar te krijgen
Super hoor!!
Je mag echt wel heel trots zijn op jullie!!!
Ben ook ontzettend trots, vooral op haar dan...Ik ben inderdaad weer een stukje handiger geworden en ik vind nog elke keer dat ik haar rijd dingen waarvan k denk 'oh zo gaat het wel!' het is echt gewoon blijven zoeken, als ze iets niet wil kan je niet blijven doordrijven want dan word ze gewoon nog koppiger, dan moet je gewoon wat anders zoeken en dan doet ze het plots wel. Ze heeft weken dat ze iets écht niet doet. En dan kruip je er op een dag op, heeft ze dat knopje omgezet, doet ze het perfect...
Dan heb je wel even zo iets van: 'verrekte merrie je kon het wel
' maar aan de andere kant ook weer van: 'yeah tis gelukt!'
Maar dat zal typisch merrie zijn? 
(of het is iets wat in de lucht van mijn stal hangt want Ex had die kuur ook van tijd)
Oakland1990 schreef:Echt een merrie om trots op te zijn! Rijd je deze winter A mee?
Nee
Ik weet niet of ik wel veel wedstrijden mee rijd deze winter. Ik wil haar sowieso rustig voorbereiden op de A en als het aan mij lag starte ik nog een seizoen in de E. Ze is nog niet klaar voor die A. Ze moet nog leren dat de ring geen paard-etend monster is en in de E heb ik alle tijd om dat op te lossen maar in de A niet meer....Dus eigenlijk zou ik haar liefst gewoon nog een seizoen in de E gunnen tot ze er écht klaar voor is.
en dankje Mickey