Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Astor schreef:Maar jullie zijn er allemaal proffecioneel mee bezig zo te zien. En Jane ment 1/2 keer in de week met hem en dan gewoon recreatief. Maar ze gaat proberen om nu wat proffecioneler te werk te gaan zodat alles goed ziet en tips vragen van een menner aan de overkant
Manon_S schreef:Maar ik begrijp ze wel hoor Melissa.
Voor Flip zal het ook niet altijd fijn zijn dat het tuig verkeerd zit.
Het moet gewoon passen zoniet dan moet je verder kijken..
, tuurlijk is het niet fijn voor Flip.
maar wil wel even zeggen dat ik flipje super schattig vind en ook heel stoer wat een lekker koppie zeg ! 
Kirsten_S schreef:zooo,..... een hele theorieles!
Astor schreef:Kirsten_S schreef:zooo,..... een hele theorieles!
Ja inderdaad maar zo kan Jane een heel stuk verder op weg
Kirsten_S schreef:Jaaa dat snap ik, maar het klonk best aanvallend.
Kirsten_S schreef:jaaa dat ze alles fout heeft gedaan en het daardoor niet handig is om te mennen als ze het niet goed weet. Maar je moet het toch ergens leren en als je bijv. net begint met paardrijden ben je toch ook geen anky.
Maar hun punten snap ik wel dat het beter voor het paardje is om het tuig goed in orde te hebben.

Succes janeee!
Goed dat je Jane hebt geholpen!
fijn dat je dat inziet
zo'n beroerd persoon ben ik echt niet hoor

Misschien iets meer verplaatsen in het paard wat je fotografeerd (in dit geval bij een aantal foto's nog meer door je knieen om op ooghoogte te schieten) maar voor de rest weinig commentaar
Lekker spelen met situaties en je beschikbare fotomodel
Patriciavt schreef:@ Jane: leuk een verzorgpony voor de wagen, is weer eens heel iets anders dan onder het zadel!!! Mennen is onwijs leuk! Ik kan je geen tips geven verder daarover, ben echt een leek op dat gebied
@ Astor: Ik vind het wel meevallen met je fotodipjeMisschien iets meer verplaatsen in het paard wat je fotografeerd (in dit geval bij een aantal foto's nog meer door je knieen om op ooghoogte te schieten) maar voor de rest weinig commentaar
Lekker spelen met situaties en je beschikbare fotomodel
![]()