Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
HenJ schreef:Hoi, wij zijn ook wel eens bij dapper gaan rijden, erg gaaf. Jammer dat we toen met zijn drieen waren en alleen maar in de wei konden rijden, maar wat heb ik er toen van genoten zeg!!! Heerlijke paarden..........
Gr heidie
Ik vraag me wel af waar jullie buitenrijden? Langs de Ijssel kun je toch niet zo ver/lang rijden? Op de binnenwegen lijkt me nou ook niet zo veilig, ze rijden daar als gekken helaas. wreen schreef:Zo da's dicht bij huisIk vraag me wel af waar jullie buitenrijden? Langs de Ijssel kun je toch niet zo ver/lang rijden? Op de binnenwegen lijkt me nou ook niet zo veilig, ze rijden daar als gekken helaas.
Dapper schreef:wreen schreef:Zo da's dicht bij huisIk vraag me wel af waar jullie buitenrijden? Langs de Ijssel kun je toch niet zo ver/lang rijden? Op de binnenwegen lijkt me nou ook niet zo veilig, ze rijden daar als gekken helaas.
Als we op een binnenweg zouden komen en er komt een auto aan wil je niet weten hoe er rekening wordt gehouden met de paarden, mensen passeren echt heel voorzichtig, dus automobilisten rijden hier echt niet als gekken.![]()
Over de dijk kun je toch echt een heel eind komen hoor.
Waar rijden jullie helemaal heen dan?
go joke!
,
nati schreef:maar ff btw: ik denk ook wel een beetje dat ze voor zo'n dikke shire kont wel oppassen
vooral die van Dapper.

.