En aangezien one-liners niet mogen nog maar een keer: Prachtig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
Revanches schreef:BarbaLala schreef:ongetwijfeld krijg je vast een heleboel commentaar zometeen dat t onverantwoord is zo'n jong ding alleen op een groot paard te zetten..
Maar niet van mij![]()
Wat ontzettend lief is dit zeg!
Zo te zien geen greintje angst en je paard is ook echt een fijn dier dat ie er zo goed mee omgaat!
Leuk!
Ik dacht eerst,....Oh ohw,wordt vast een BOKTREL, maar iedereen is gelukkig toch wel positief!

Revanches schreef:Ik dacht eerst,....Oh ohw,wordt vast een BOKTREL, maar iedereen is gelukkig toch wel positief!

)
none schreef:Revanches schreef:Ik dacht eerst,....Oh ohw,wordt vast een BOKTREL, maar iedereen is gelukkig toch wel positief!
Hier valt moeilijk een rel van te maken geloof ik! Je hebt het toch allemaal super aan gepakt?
En als je ziet hoe dit meisje glundert op het paard, tja dan gun je dat haar toc!!
Wat super schattig zeg!! Die beugeltjes ook zo kort (zat daar een gaatje?)
(Waardoor slag in de beugels niet mogelijk is.)
Jong geleerd, oud gedaan

. Mas schreef:aaaaaaaaaah super !
Geweldig die korte pootjes op dat grote paard, hoe drijft ze aan
Je paard ziet er ook echt uit alsof ie bewust héél voorzichtig is met dat kleintje
Geweldig als je zo kunt beginnen met paardrijden

WesseLady schreef:Ohhh lief
Ik vind alleen wel dat je heel snel met haar naar de ruitersportzaak moet....
Ik mis namelijk een roze dekje, om het plaatje compleet te maken![]()
Nee, zonder gekheid, het ziet er super uit!!
Veel plezier verder!

Mas schreef:hihihi idd,
hoort eigenlijk een roze setje bij
Speciaal voor Teddie. 

Sorriso schreef:Hahah schattig zeg! Ziet er echt leuk uit. Zou lachen zijn als ze er echt serieus mee verder wil, kun je haar les geven! Je paard ziet er ook goed uit vind ik, zou hem geen 1,82m geven, tis niet zo'n slungel.
)
Hanmar schreef:Sundancer schreef:Ziet er goed uit!
Ik zie een nieuwe Olympische Amazone
Ik spot 'r ook![]()
Ziet er goed uit hoor, wat een lieve schat van 'n paard heb je dat 'ie dat allemaal zo lief doet
. Ziet er leuk uit.