Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
germie schreef:Hinderen wil ik niet zeggen, maar het viel mij dus wel op. Iedereen brult altijd dat je rechtop moet zitten, inderdaad ook bij een manegeruiter. En dan verwacht je het ook van iemand met een voorbeeldfunctie. Het kan zijn dat je om de rug te ontlasten wat voorover gaat zitten, dit doe je met groene paarden. Maar dit paard is geen groen paard meer. Ik moet altijd zo recht mogelijk zitten (wat mij ook niet altijd lukt). Ze zal er een reden voor gehad hebben, ongetwijfeld, maar nu blijft het gissen waarom ze zo zat. Later zat ze wel weer gewoon rechtop zoals ik geschreven heb.
Arabesk schreef:erger nog, als een simpele manege ruiter zo zit wordt ie meteen van z'n paard getettert. Dit is toch geen lichtrijden, kom op zeg. Als je zo voorover zit dan stoor je het paard júist.
DresslOver schreef:En dat van iemand die zich zoooo afzet tegen de dressuur.
Arabesk schreef:DresslOver schreef:En dat van iemand die zich zoooo afzet tegen de dressuur.
kun je nagaan, dat zelfs zo'n dressuurkneus als ik ziet dat dit niet de juiste houding is
Arabesk schreef:DresslOver schreef:En dat van iemand die zich zoooo afzet tegen de dressuur.
kun je nagaan, dat zelfs zo'n dressuurkneus als ik ziet dat dit niet de juiste houding is
Arabesk schreef:Echt ongelofelijk dat mijn dressuur-kneus opmerking zo serieus wordt genomen
Ontopic graag
pearlie schreef:'t lijkt net of ze zich laat vallen op het laatst...
Jeetje wel rare bokkensprongen maar die kan ze toch goed uitzitten, raar dat ze dan ineens er naast glijdt. Misschien een valtechniek ofzo, dat je dan minder hard valt dan wanneer je er eerst drie bokken naast hangt??
potverdikkie schreef:
DresslOver schreef:Arabesk schreef:erger nog, als een simpele manege ruiter zo zit wordt ie meteen van z'n paard getettert. Dit is toch geen lichtrijden, kom op zeg. Als je zo voorover zit dan stoor je het paard júist.
En dat van iemand die zich zoooo afzet tegen de dressuur.