De flyer die jij hebt gemaakt is er idd in verwerkt Aafke. Dit is het bovenste gedeelte, onderste gedeelte staat lokatie, kosten, mailadressen en een vermelding naar de websites van Midway en Inge en van mijzelf. Daar hebben we een mooi plaatje bij afgedrukt. Ik ben niet zo'n ster met computers, zou dus niet weten hoe ik het zou moeten plaatsen.
Er zijn nu 21 aanmeldingen. Wordt een leuke club dus.
Gaaf hoor! Ik neem waarschijnlijk ook de Plip mee, en als iemand een gebruikt zadel mee wil nemen: graag. Want zelf heb ik alleen een custom om mee te nemen als voobeeld.
Ik neem de mijne wel mee en op de lokatie waar de clinic is zijn ook wel een aantal zadels voorhanden. Als iemand anders het graag wil, dan geef maar een gil.
Ik heb geen paard onder mijn zadel lopen (mijn nu 2 jarige gaat hem toch nooit passen), dus stort je hart maar uit. Alhoewel ik wel hoop dat er niet te veel mis mee is, hij moet nl ook nog verkocht worden .
Ik heb mijn zadel ook nog. Past niet op mijn 3 jarige ruintje... Het zadel is nog helemaal nieuw (was voor mijn merrie son bedoelt ). Ik kan dit zadel wel meenemen als je er belang bij hebt??
Jongens, Aafke.. sorry, maar ik laat Dot thuis. De UL wil ik uiteraard best mee nemen, maar ik heb even de centen niet om weer een trailer te huren (ze matsen me steeds minder vaak) en auto te lenen én 't laatste trailerritje staat me nog even iets te vers in't geheugen, en Dot waarschijnlijk ook.. Die wil ik nu eerst es een paar keer mee naar iets écht leuks nemen, bosrit ofzo... anders krijg ik haar straks helemaal niet meer op de trailer. Ik hoop dat jullie dat begrijpen en er nog genoeg andere interessante 'modellen' zijn. De UL gaat gewoon mee, voor degenen die er es op willen zitten of em willen bepotelen...
Mag ik ook al niet western-ruiter komen? Lijkt me enorm leerzaam.
Ik ben ook geen western ruiter, toch ben ik een keer naar deze clinic geweest. Het was behalve erg leerzaam, ook erg gezellig tussen 'die' western ruiters.
Heb mijzelf heel erg verdiept in de engelse zadels en ook constateren of een zadel wel of niet goed past. Vandaar dat ik heel erg benieuwd ben hoe dat met western gaat.
Ik heb net een nieuwe aanwinst en ze mag mee, kan ik gelijk zien en horen of ik nog meer geld moet uitgeven voor een ander zadel Ik ben heel benieuwd, Ik hoop alleen dat het weer meezit. Als ik de verwachtingen zo hoor. Kunnen we droog staan ?
We kunnen de hele dag binnen houden. Er is een mooie ruime,gezellige kantine. Kleine binnenbak en voldoende stallen. Ik heb gisteravond vast een voorproefje gehad van de clinic en ben nog onder de indruk. Stof tot nadenken en uitproberen.
We hebben er erg veel zin in. Er hebben zich 28 deelnemers gemeld.
Groetjes Marjan
ps mocht je onverhoopt toch niet kunnen, meldt je dan even netjes af. Kunnen we er rekening mee houden met het boodschappen halen.
Ik ben wel benieuwd naar de plip, heb geen idee wat het is, en heb er wel een tientje voor over, Wil graag goed advies over mijn zadel en nieuwe paard. Dus neem maar mee als het niet teveel moeite is.