nickynicole schreef:effe nicky haar ego reddenNicky = paard en geen pony
Nou ja, wel een beetje
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

nickynicole schreef:effe nicky haar ego reddenNicky = paard en geen pony

Ritje Zeeuws Vlaanderen met de paarden, I say deze herfstvakantie? Lotje85 schreef:Heerlijk meiden, ik krijg er ook kriebels vanRitje Zeeuws Vlaanderen met de paarden, I say deze herfstvakantie?

Weet ook echt niet wanneer deze valt

Nicole85 schreef:Wow.. ik ben jaloers.. wat een mooie omgeving zeg!!
nickynicole schreef:en ik ga niets meer afspreken op langer termijn. Gaat vaak toch niet meer door op het laatste moment. Doe liever aan spontane acties

nickynicole schreef:Nicole85 schreef:Wow.. ik ben jaloers.. wat een mooie omgeving zeg!!
zeker de moeite waard. Ik wil binnenkort nog een keer
Sita_ schreef:nickynicole schreef:en ik ga niets meer afspreken op langer termijn. Gaat vaak toch niet meer door op het laatste moment. Doe liever aan spontane acties
Dan is het maar goed dat ze hier in Zeeuws Vlaanderen zo flexibels zijn he.![]()

Weet niet hoe je dat allemaal wilt doen, maar vind alles best, zullen we een vrachtwagen gaan huren
nickynicole schreef:Sita_ schreef:Dan is het maar goed dat ze hier in Zeeuws Vlaanderen zo flexibels zijn he.![]()
haha behoefte aan spontane actie siet?

Letizia schreef:Wel ja johWeet niet hoe je dat allemaal wilt doen, maar vind alles best, zullen we een vrachtwagen gaan huren
dar en nik kunnen niet zonder elkaar