Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotjj92 schreef:vind het een leuk paard, maar dat zadel ligt erg ver naar voren! als het met buitenritten naar achteren schuift zou ik een borstuig om doenmaar dit kan ook niet zo, het ligt al helemaal achterop de rug!
patrice schreef:Wow Danielle echt prachtige foto`s!!! en een prachtig paard, lekker he zo op het strand, nog even wachten en dan mogen we het strand ook weer op.lotjj92 schreef:vind het een leuk paard, maar dat zadel ligt erg ver naar voren! als het met buitenritten naar achteren schuift zou ik een borstuig om doenmaar dit kan ook niet zo, het ligt al helemaal achterop de rug!
Ben jij niet een klein beetje in de war(ligt het nou te ver naar voor of naar achter??)
Zadel ligt prima zo te zien, en het is trouwens geen borstuig maar borsttuig.
Hou jij je voorlopig nou maar bezig met je paard wat meer teugel te geven, ipv onzinnig commentaar te geven!
lotjj92 schreef:schreef verkeerd, bedoel naar achteren. er moet een hand tussen de singel en de voorbeen zitten, bij haar kunnen er wel 2 of wel 3 handen!
Amable schreef:Tuurlijk vind ik dat goed, stoer juist!!! Ik kreeg op het fpf de tip om ze naar de phryso (fries paardenblad) te sturen, is dat wat jou betreft ok? Met uiteraard naamsvermelding etc? Of wil jij dt doen dat je kijkt of ze er wellicht nog wat voor willen betalen?