@ work op het Strand!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ludora

Re: @ work op het Strand!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 09:55

Gaaf hoor !!!! Hij ziet er lekker aktief uit !!!!

axje_en_jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 10:27

moie fries ! ook gafe foto,s zo op het strand Bloos

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 16:06

Wat een leuke foto's! Je ziet je Fries echt onwijs genieten van het strand, echt leuk! Die achterbeentjes zijn trouwens ook lekker actief daar Ja.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 22:07

heeej lekker toch op het strand he? ziet er naar uit dat hij het net zo naar zijn zin had als jij Haha!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-07 11:06

Dank jullie wel! Party!!

We hadden het idd super naar ons zin, hij genoot ook echt!!!

Enneh, Maaike, tuurlijk is dat zijn aerodynamische blik, zo kan hij echt super ultrahard!!! *LOL*

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:41

vind het een leuk paard, maar dat zadel ligt erg ver naar voren! als het met buitenritten naar achteren schuift zou ik een borstuig om doen Knipoog maar dit kan ook niet zo, het ligt al helemaal achterop de rug!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-07 19:12

Verward Je zegt in de eerste zin dat je het te ver naar voren vind liggen en in je laatste zin dat het achter op de rug ligt? Maareh, er is enkele weken geleden nog een zadelmaker bij geweest en het zadel ligt echt super en schuift totaal niet!

patrice

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 14:36

Wow Danielle echt prachtige foto`s!!! en een prachtig paard, lekker he zo op het strand, nog even wachten en dan mogen we het strand ook weer op.

lotjj92 schreef:
vind het een leuk paard, maar dat zadel ligt erg ver naar voren! als het met buitenritten naar achteren schuift zou ik een borstuig om doen Knipoog maar dit kan ook niet zo, het ligt al helemaal achterop de rug!

Ben jij niet een klein beetje in de war Slapen (ligt het nou te ver naar voor of naar achter??)
Zadel ligt prima zo te zien, en het is trouwens geen borstuig maar borsttuig.

Hou jij je voorlopig nou maar bezig met je paard wat meer teugel te geven, ipv onzinnig commentaar te geven!

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 15:43

patrice schreef:
Wow Danielle echt prachtige foto`s!!! en een prachtig paard, lekker he zo op het strand, nog even wachten en dan mogen we het strand ook weer op.

lotjj92 schreef:

Ben jij niet een klein beetje in de war Slapen (ligt het nou te ver naar voor of naar achter??)
Zadel ligt prima zo te zien, en het is trouwens geen borstuig maar borsttuig.

Hou jij je voorlopig nou maar bezig met je paard wat meer teugel te geven, ipv onzinnig commentaar te geven!

schreef verkeerd, bedoel naar achteren. er moet een hand tussen de singel en de voorbeen zitten, bij haar kunnen er wel 2 of wel 3 handen!

patrice

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 16:31

lotjj92 schreef:
schreef verkeerd, bedoel naar achteren. er moet een hand tussen de singel en de voorbeen zitten, bij haar kunnen er wel 2 of wel 3 handen!

Koe

Dat is pure onzin!! dat de singel een handbreedte van de oksel af moet liggen.
Dat is bij ieder paard verschillend.
Leg eerst het zadel op de juiste plek en singel dan recht naar beneden aan.
Die handbreedte is een minimummaat, en als je die aanhoudt trek je het zadel bij de meeste paarden naar voren en dan ligt het dus weer verkeerd.
Als de stijgbeugelriem na het afstijgen recht over het midden van het zweetblad naar beneden loopt , ligt het zadel op de goede plek.
En zoals je zelf kunt zien ligt het zadel op de rug met de schoft vrij en de zweetbladen achter de schouders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 23:05

Dat is over het algemeen misschien een leuke regel, maar geldt natuurlijk niet voor ieder paard lotjj92 Knipoog Je moet ook even verder kijken natuurlijk, en dan zie je dat dit zadel prima ligt wbt de schouders en de schoft Ja

Danielle, erg gaaf! Het ziet er echt machtig uit zo op de foto's (en in het echt natuurlijk ook Knipoog ), tof Haha!
Ik wilde zelf de volgende op mijn website plaatsen als je het goed vond:

Afbeelding

Afbeelding

En deze 2:
http://img123.imageshack.us/img123/699/8borderok8.jpg
http://img123.imageshack.us/img123/3306/7borderkf8.jpg

(En uiteraard ook nog van de VD, maar die post ik anders wel in het andere topic Lachen )

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 23:08

Tuurlijk vind ik dat goed, stoer juist!!! Ik kreeg op het fpf de tip om ze naar de phryso (fries paardenblad) te sturen, is dat wat jou betreft ok? Met uiteraard naamsvermelding etc? Of wil jij dt doen dat je kijkt of ze er wellicht nog wat voor willen betalen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 23:13

Amable schreef:
Tuurlijk vind ik dat goed, stoer juist!!! Ik kreeg op het fpf de tip om ze naar de phryso (fries paardenblad) te sturen, is dat wat jou betreft ok? Met uiteraard naamsvermelding etc? Of wil jij dt doen dat je kijkt of ze er wellicht nog wat voor willen betalen?

Haha oke, gaaf Ja Ik ben nu mijn hele portfolio aan het veranderen, zodra dat af is stuur ik even een PB, dan kan je 't meteen even bekijken Knipoog

Zou ik super vinden, maar zou dan wel willen vragen of je het goed vind de foto die je wilt sturen eerst nog naar mij stuurt zodat ik die evt nog kan nabewerken? Als het erin zou komen te staan is het alleen natuurlijk fijn als er in het blad naamsvermelding + website komt te staan, en dan zou ik het super vinden natuurlijk Ja

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 23:19

Prima, ik ga eens even meningen vragen van het fpf, enneh, als jij er hebt die je fototechnisch helemaal super vindt dan kunnen we die natuurlijk ook sowieso sturen Lachen

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 10:03

Ziet er echt fantastisch uit op dat strand! Wat ie trouwens schoon Vork Meeste zwarte paarden die ik ken weten zich altijd zó vies te maken... Clown