Verder mag de ruiter wel iets meer op zijn paard letten na de sprong. Snap best dat hij blij is maar om nou zo op z'n rug te bonken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
juigen is belangrijker nee ik vind het er niet leuk uit zien.
Petje af voor zowel paard als ruiter! I_love_you schreef:Vind het knap alleen ontverantwoord in z'n natte bak en die bocht erna..
iets vooruit rijden kan ook geen kwaad bij z'n sprong. En dat die het paard niet eens beloon na z'n sprongjuigen is belangrijker nee ik vind het er niet leuk uit zien.
Verder wel knap van het paardje!
.

potverdikkie schreef:Heb ook even dat andere filmpje van Deurne bekeken, Maar ik moet toch wel vernemen dat dit niet zomaar een ruiter is. Hij rijdt wel erg netjes, en weet wel wat ie doet. Op dat eerste filmpje zie je dat hij later wel zijn paard beloond.
Het is beetje dubbel. Maar wel een goede ruiter.
Wooses das echt hoog 
en die man is naar america volgens mij.. Saltoke schreef:I_love_you schreef:Vind het knap alleen ontverantwoord in z'n natte bak en die bocht erna..
iets vooruit rijden kan ook geen kwaad bij z'n sprong. En dat die het paard niet eens beloon na z'n sprongjuigen is belangrijker nee ik vind het er niet leuk uit zien.
Verder wel knap van het paardje!
Wel,daar ben je fout.
Het is de bedoeling dat het paard zijn hele kracht in het omhoog gaan gebruikt,als je te veel doorrijdt heb je véél minder kans dat hij erover geraakt.
Ik geloof dat het paard na afloop meer dan genoeg beloont zal zijn geweest.
Ziet er leuk uit !
. Maar dit is nie goed voor het paard, hij kon het paard ook wel belonen. Het is een knappe prestatie van het paard dan mag je 'm zeker belonen!
Amber_VZ schreef:Ik vind het super knap dat, dat paard dat kan!
Doet hij dit vaker?
. Babetteh schreef:Lijkt me erg verstandig om het uit te stellen.Nou, die waterige bak: De dag ervoor heeft het echt keihard geregend, moeten we daardoor
de jumping & krachtproef uitstellen? Het was perfect mogelijk hoor!

Marloessz schreef:Omg, zo hoog!
Ik zou dat echt niet durven