Dit is een Randolls, ander merk dan Barefoot. Het rijdt heerlijk. Deze is dus ook niet van mij, ik heb al wel eentje besteld. Een barefoot. En inderdaad, Wino was héél blij, hij geniet zó van buitenrijden.
Leuke foto's! En ook een leuk paardje. Haha ik ken het daar das het osse pad ofniet? Ik fiets daar altijd langs als ik na school ga, herkende je paardje;)
Horizon heb ik geprobeerd, maar het water loopt in een rondte zeg maar, dus dat is érg moeilijk, misschien als ik er iets meer richting zijn kont had gestaan dat het dan wel mooier was. Bedankt voor het compliment en de reactie.
Zo! Wat een leuke foto's! Dat je lekker te water kan met je pony.. heerlijk lijkt me dat! En jullie hebben de hele zomer nog voor jullie. Die Pfeiffer is op het goede moment verdwenen he? Heel veel plezier nog samen! Halster staat hem leuk, maar zelf zou ik een kleur gekozen hebben die wat donkerder zou zijn
Hij moet nog wat leren dat water niet enger is als ik erop zit als dat ik er naast loop/zwem. En inderdaad: op het goede moment verminderd/verdwenen, het is nog niet je van het, maar het gaat een héél stuk beter. Héél veel beter zelfs .
Het touwhalster: touw was 2,50 voor 15 meter oid bij de Praxis. Dus zelf in elkaar geknoopt: tadaaa! Een goed werkend touwhalster. . Maar ik ga nog een keer voor een donker kleurtje hoor.