.Vind t verder een erg leuk beestje! Zal je vast veel plezier van krijgen als je consequent genoeg blijft.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

Ze pakt het echt goed op zo te horen! Fijn dat het zo goed ging, daar ga je nog veel plezier van hebben Syl
Dat ze het op de terugweg zat was is begrijpelijk, is toch best veel voor zo'n beestje. Gelukkig alleen het laatste stukje, dat betekent dat jullie het toch wel goed ingeschat hebben. Ik snap de keus om meteen de weg op te gaan ook wel hoor, in de wei bij de andere paarden is ook niks en zo kon ze rustig achter Wanda aanhobbelen 
Vientje schreef:De reactie van Bokt valt me trouwens tot nu toe alles mee, en jullie maar miepen over je "twenter"
Ik had zo'n topic niet hoeven openen
manzano schreef:Vientje schreef:De reactie van Bokt valt me trouwens tot nu toe alles mee, en jullie maar miepen over je "twenter"
Dat is de macht van 'groen'Ik had zo'n topic niet hoeven openen
) en daarna weer terug gewandeld. Ik durf rustig te zeggen dat Maya er nog geen 10 minuten opgezeten heeft en het stuk dat we gewandeld hebben is voor Elsa erg bekend en vertrouwd. En ter geruststelling is dus ook de Haf meegeweest, waar ze achteraan kon lopen.
(we hadden maar een zadel)

manzano schreef:Vientje schreef:De reactie van Bokt valt me trouwens tot nu toe alles mee, en jullie maar miepen over je "twenter"
Dat is de macht van 'groen'Ik had zo'n topic niet hoeven openen
Scotty__ schreef:lijkt wel het paard van harry potter.
Die bliksem bles, echt enorm mooi.
Ik ben echt op slag verliefd!
Ook een enorm braaf beestje voor de eerste keer

Wellicht kan je over een jaar ofzo eens een ritje wagen, kan je moeder en dochter vergelijken. Zou leuk zijn 
En toen ben ik er los mee verder gegaan. Dat ging werkelijk uitstekend, laatste stukje langs de weg richting stal ook erg netjes. Daar rustig gestaan, afgestegen en gewacht. Terug weer aan het touwtje langs de weg, bij het gras weer los, ging erg netjes, maar toen ging ze op een gegeven moment weer achteruit, en toen ben ik idd afgestegen en verder gewandeld.
Daarbij heeft ze nergens echt 'op' de weg gelopen, maar zat er over het algemeen constant genoeg ruimte tussen verkeer en pony (en waar het wat krapper was zat ze aan het touw). Juist vanwege de veiligheid heb ik gewacht tot Maya er bij was, ik had ook alleen aan de gang kunnen gaan. Ik ben me er van bewust dat het niet ideaal is, maar ik ben ook van mening dat er weinig anders kan.
Staat eigenlijk wel gaaf