Ilse_Beertje: hij is nu een jaar of 12 oud....essieintown: cavallia,hij wil er niet eens aan denken,is ie veeel te goed voor...RoughRebel :haha,nee lig niet de hele dag in de wei hier zo af en toe neem ik gewoon de camera mee,en maak ik wat foto's BertBaley: ik heb hem inderdaad via bokt gekocht...patrice: een slash fanclub is natuurlijk een errug goed idee,da een maandblad met elke maand een nieuw kunstje en zijn manen gaan er nooooit vanaf.. Dunckylover: jep,het is een HENGST(je) ,hij voelt zich vooral een een grote stoere hengst Lotje85: haha ik werd ook gewoon melig van dit topic...hij is te grappig gewoon..
whahhaha heb weer helemaal dubbel gelegen!!Briljant is nog zacht uitgedruktgeniaal!! en idd jou comentaar hahaha!!
Ik vind Slash he-le-maal geweldig!! Ik wordt gewoon vrolijk als ik naar dit beestje kijk! Het is vast meer druktemakerij dan paardje, haha!
Haha geweldig!!Hij is idd echt briljant, want een lekker ding! Die van die ik zie ik zie wat jij niet ziet, kende ik nog niet LOL ik lag echt helemaal dubbel
Die shet van jou is echt helemaal geweldig Wat een komisch ding!!Volgens mij kan je daar wel uren naar zitten kijken!!
Fem,hij is echt de aankoop van de eeuw Wat een vent zeg,hij is geweldig.Ik kom niet meer bij hier van het lachen Met zo'n pony hoef je je nooit meer te vervelen of sip te voelen,wat een clown!
omg wat een heerlijk dier prachtig en dan dat super commentaar Citaat:enne zijn manen wil ik voorlopig nog niet kwijt,maar zal zeker aan het aanbod denken als ik hem ooit "coupe sport" wil geven.. niet doen ghoor ! krijg je ruzie
ow geweldig!! ik lig nu nog helemaal slap van het lachen, mede door het geweldige commentaar en die kijktruc kende ik niet, maar doet ie netjes
ik ben erg blij dat hij jullie net zo'n glimlach geeft als dat hij mij doet geven de hele dag...je verveeld je inderdaad niet met dat kleintje,en je krijgt vanzelf wel een glimlach als je naar hem kijkt... lekker ding is het...
Wat een heerlijk pony hij wekt idd een glimlach op. t is een klein ponnietje met een heel groot karma!!
Wat een geweldig ding zeg Die manen zijn echt super! Volgens mij is dit zo´n exemplaar dat je altijd wel kan opvrolijken
hahah,we hadden al een gedachte dat we een slash dag gaan houden en dan nodigen we de "echte" slash ook uit maar ja,of die wil komen naar een klein mormel wat naar hem vernoemd is..
Wát een bos manen en wat een geweldig ding Foto 1 straalt echt kracht uit, leuk als je bedenkt dat het zo'n klein mannetje is. Echt, een gaaf beest hoor! Is het nog een hengst of niet?